رونمایی مجری تلویزیون از دخترانش+عکس

باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده متولد 20 شهریور 1357 در تهران است. وی از حدود سال 77 حضور در دنیای هنر را تجربه کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، باربد بابایی ‌در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: از زمانی که ۱۸ ثانیه شون بود تا الان که ۱۸ سالشون شده بزرگترین نعمت و رحمت و محبت خداوند در زندگی من جاری شده مطمئنم خدا خیلی من و دوست داشته که این دو تا فرشته رو به من داده ، هر وقت روزگار بهم سخت گرفته به دخترام نگاه کردم و چنان انرژی گرفتم که روزگار و ضربه فنی کردم از همسرم ممنونم که سالهاست مراقب ما سه تاست و بزرگترین آرزوی زندگیم خوشبختی و عاقبت به خیری بچه هامه .

دخترای گلم تولد ۱۸ سالگیتون مبارک الهی شاد باشید همیشه دوستتون دارم ، عکس دختران دوقلوی باربد بابایی برای نخستین بار منتشر شده است که حسابی هم به مذاق طرفداران این مجری و فعال حوزه موسیقی خوش آمده است. باربد بابایی شهریور سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. وی فارغ التحصیل لیسانس زبان عربی از دانشگاه آزاد می باشد. باربد بابایی سال ۱۳۷۷ با تئاتر و نمایش پرتگاه بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد. آقای مجری ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج دو دختر دوقلو به نام شایلین و آیلین است.

194658