آصفری:

هرگونه ادعایی برای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران واهی است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رفتار امروز دولتمردان آمریکا قرون وستایی است و آمریکایی ها باید بدانند هرگونه اقدامی برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران برای آنان گران تمام خواهد شد.

به گزارش پرسون؛ محمد حسن آصفری با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی برای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران، بیان کرد: هرگونه اقدامی در راستای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران از سوی آمریکایی ها خارج از پروتکل ها و قواعد بین المللی است چراکه ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرد و این آمریکایی ها بودند که برخلاف تمام اصول بین المللی برجام را زیرپا گذاشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی باید از کمیسیون مشترک برجام بخواهد تا به این موضوع ورود کرده و جلوی ادعاهای خلاف قانون و اخلاق مقامات آمریکایی را بگیرد. ترامپ تمام توافقات بین المللی را زیر پاگذاشته و حتی هم پیمانان خود را نیز ناامید کرده است‌.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: این آمریکایی ها بودند که برجام را پاره کردند و کنار گذاشتند. رفتار امروز دولتمردان آمریکا قرون وستایی است. آمریکایی ها به هیچ قطعنامه و پروتکل بین المللی پایبند نیستند. آمریکا تا به امروز هر تحریمی که توانسته علیه مردم ایران اعمال کرده است. اتحادیه اروپا و شورای امنیت باید جلوی رفتارهای غیر قانونی آمریکایی ها بایستند.

194834