آنچه هفته گذشته در خراسان شمالی اتفاق افتاد

از دستگیری کلاهبرداران میلیاردی تا کشف آرد قاچاق و تخریب پاتوق معتادان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۷ کلاهبردار حرفه‌ای با ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش پرسون؛ فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: هفته گذشته با مراجعه ۹ نفر از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام این موضوع که افرادی از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سردار علیرضا مظاهری افزود: در همین رابطه ۷ نفر کلاهبردار شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

دستگیری ۱۸ سارق در یک هفته

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۸ سارق حرفه ای و مالخر با ۱۷۱ فقره انواع دزدی در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در استان طی هفته گذشته، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با شناسایی محل های اختفای دزدان، آنان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

کشف بیش از ۱۰ تن آرد قاچاق در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۰ تن و ۳۲۰ کیلوگرم آرد قاچاق در بجنورد کشف شد.

سرهنگ محمد غلامی با بیان اینکه ماموران در حال گشت‌زنی، به یک دستگاه کامیون حامل آرد را که در حال تخلیه بار بود مشکوک شده و با هماهنگی قضایی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند، اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۵۸ کیسه آرد بدون مجوز به ارزش ۳۰۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری دزدان خودرو در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد از دستگیری ۲ دزد خودرو و محتویات داخل آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد گل‌محمدزاده گفت: دایره تجسس کلانتری ۱۲ امام رضا(ع) با انجام اقدامات شبانه روزی و کسب اطلاعات دقیق موفق به شناسایی این ۲ دزد شدند که به صورت حرفه ای اقدام به سرقت خودرو و محتویات داخل آن می کردند.

تخریب پاتوق معتادان پرخطر شیروان

فرمانده انتظامی شیروان اعلام کرد: در پی اجرای طرح پاکسازی اطراف مراکز آموزشی و دانشگاه ها، یک پاتوق معتادان پرخطر در این شهرستان تخریب شد.
سرهنگ مسعود وحیدی گفت: در این قالب ماموران با هماهنگی مقام قضایی اقدام به شناسایی محل ها کرده و پس از اعزام به محل یک باب منزل را، که به عنوان پاتوق برای معتادان پرخطر استفاده می شد، تخریب کردند.

کابل‌دزد اسفراین در چنگ پلیس

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: یک دزد سابقه دار سیم و کابل های مخابراتی با سابقه ۲۱ فقره دزدی در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ مجید یگانه پور افزود: در پی چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه های ارتباطی، ماموران با انجام برخی اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس در مناطق سرقت شده موفق به شناسایی سارق شده و در نهایت با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیر کننده متهم را هنگام استعمال مواد مخدر صنعتی در یک ساختمان نیمه ساز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

195013