غیاثوند رئیس هیئت کبدی ملایر:

تلاش و همفکری لازمه پیشرفت این ورزش در شهرستان است

غیاثوند با هدف احیای مجدد هیئت کبدی شهرستان ملایر در دو بخش آقایان و بانوان اولین جلسه هم اندیشی این هیئت را در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون: هیئت کبدی شهرستان ملایر به ریاست حسن غیاثوند با هدف معرفی اعضاء جدید احیای مجدد این هیئت با ارائه راه کارها و طرح‌های نو و کار آمد در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان با حضور اعضاء و پیشکسوتان این رشته ورزشی تشکیل جلسه داد.

غیاثوند ضمن قدر دانی از تلاشها و زحمات مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و کارکنان این اداره ایام محرم و فرا رسیدن شهادت مظلومانه امام سجاد (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: همدلی و همفکری به همراه تلاش و پشتکار در ارائه راه کارها و طرحهای نو و کار آمد مطابق با علم روز ورزش و اجرایی کردن آنها در سطح شهرستان بار دیگر میتوان ورزش کبدی را که سابقه درخشانی در شهرستان و استان دارد احیاء و فعالیت آنرا مجدداً آغاز کرد.

وی در ادامه صحبتهای خود گفت: با توجه به شرایط کنونی که به جهت پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اماکن ورزشی سرپوشیده تعطیل می‌باشد نباید بیکار نشست و دست روی دست گذاشت، باید با ارائه برنامه ریزی های دقیق و اصولی نسبت به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی متناسب با علم روز ورزش برای ورزشکاران و مربیان و نیز برگزاری دوره های آموزشی تئوری داوری و مربیگری با اخذ مجوزهای لازم و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت استان در فضای مجازی و حقیقی اقدام کرد تا بعد از گذشت این دوران با علمی بالا و دستی پر آمادگی لازم برای فعالیتی دوباره و حضوری قدرتمند در مسابقات استانی و کشوری داشته باشیم.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ملایر در پایان صحبت‌های خود اعضاء جدید این هیئت را معرفی و از زحمات و تلاشهای ریاست و اعضاء اسبق این هیئت قدردانی کرد.

همکاری کامل و مستمر این هیئت با اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و هیئت کبدی استان در برگزاری برنامه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی تشویق و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران در زمان مقابله با کرونا ویروس با فعالیتهایی نظیر ورزش در خانه، ورزشهای هوازی در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی، پیگیری برای اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دوره های آموزشی و مربیگری و داوری در سطح شهرستان و بخشهای تابعه اهم مصوبات این جلسه بود که به تصویب رسید.

195624