معاون عمرانی استانداری فارس عنوان کرد:

مرگ۴۸۰ نفر در راه‌های اصلی استان فارس از ابتدای سال جاری

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: در ۵ ماهه اول سال گذشته ۴۸۰ نفر در راه‌های اصلی استان جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال جاری به ۲۹۵ نفر کاهش پیدا کرده است .

فارس _پرسون؛ محمود‌رضا رضایی‌کوچی شنبه ۱۲ مهر در جمع خبرنگاران از کاهش تلفات جاده‌ای در فارس برای چهارمین سال متوالی خبر داد و گفت: بر اساس آمار منتشر شده از سوی پزشکی قانونی در 5 ماهه اول امسال نسبت به مشابه سال قبل، کاهش ۳۸/۵ درصدی فوت بر اثر تصادفات در سطح محورهای برون شهری استان فارس را شاهد بوده‌ایم.

او ادامه داد: بر اساس این آمار، فارس در سال جاری برای چهارمین سال پیاپی، رتبه دوم کاهش مرگ و میر بر اثر حوادث جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.
معاون عمرانی استانداری فارس یادآور شد: در مجموع متوسط درصد تغییرات فوتی‌های ناشی از تصادفات کشور حدود ۹.۱۶ درصد کاهش داشته که عملکرد استان فارس در این زمینه تفاوت چشمگیری با متوسط کشوری دارد.

رضایی کوچی همچنین خاطرنشان کرد : در مجموع در راه‌های برون‌شهری و روستایی استان فارس در ۵ ماهه اول سال گذشته ، ۴۸۰ نفر جان خود را از دست دادند که این آمار در ۵ ماهه اول سال جاری با کاهش ۱۴۷ نفری به ۳۳۳ نفر رسیده و ۳۰.۶ درصد کاهش را تجربه کرده است.


نوا نیکو_استان فارس

206938