معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

مصوبه تعطیلی 10 روزه بانک های کردستان لغو گردید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: مصوبه تعطیلی 10 روزه بانک های عامل در کردستان بنا به درخواست مردم این استان لغو گردید.

کردستان ـ سایت خبری پرسون؛ محمدابراهیم زارعی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز گذشته مصوبه ای توسط ستاد استانی مبارزه با کرونای کردستان مبنی بر تعطیلی 10 روزه بانک های این استان از فردا چهارشنبه (21 آبانماه) مصوب گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: با این وجود و با توجه به درخواست های مکرر مردم و شهروندان، این مصوبه امروز برای تسهیل در امور مالی و بانکی لغو گردید و بانکهای عامل در سطح استان کردستان از فردا چهارشنبه به مانند روال عادی فعالیت خود را ادامه می دهند.

زارعی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با این وجود هم از کارکنان بانک و هم از مشتریان و هم ارباب رجوع درخواست می کنیم که در زمان حضور در بانک از ماسک استفاده نمایند و ضمنا فاصله اجتماعی را به دقت رعایت نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در پایان سخنان خود عنوان کرد: علیرغم فعالیت بانکها بازهم از مردم درخواست داریم که امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی انجام دهند.

براساس این گزارش ستاد استانی مبارزه با کرونا در کردستان مصوب کرده بود که بانکهای این استان از فردا چهارشنبه به مدت ده روز برای فروکش کردن موج شیوع کرونا تعطیل شوند که این مصوبه امروز به درخواست مردم و موافقت استانداری کردستان لغو گردید.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

210233