عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت؛

آخرین تصمیمات از ادغام ۳ بانک و مؤسسه اعتباری

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی در خصوص ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه” نوشت: ظرف یک ماه آینده کار ادغام سه بانک دیگر نهایی می شود.

به گزارش پرسون، درجلسه کمیته راهبردی ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح دربانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام سه بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانکهای انصار و قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یک ماه آینده برگزار شود.

مجموعه معظم بانک سپه، با در برداشتن پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی وخدمت رسانی به آحاد مردم وفعالین اقتصادی را باقدرت و توان شش بانک تداوم خواهد داد.

پروژه ادغام این شش بانک،کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانکهای ادغامی،ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی ودارایی وبانک سپه درطول ۲/۵ سال به سرانجام میرسد.

انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بودکه باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده،به یاری خدا به نتیجه می رسد.

210378

مطالب مرتبط