با پوشش زنده انجام شد؛

برگزاری مراسم پرده برداری و بازدید از خط تولید کارخانه قوطی سازی سیناکن

صبح امروز مراسم پرده برداری و بازدید از خط تولید کارخانه قوطی سازی سیناکن با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به صورت زنده توسط تلویزیون تعاملی تیوا به طور کامل پوشش خبری داده شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، پخش مستقیم این برنامه به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه گذاری غرب کشور در شهر کرمانشاه یکی از اقدامات جدید و متفاوت تیوا بود که به صورت انحصاری پخش شد و همزمان نیز در فضای مجازی و پیج اینستاگرام بنیاد مستضعفان مردم به تماشای این برنامه پرداختند.

دکتر صادقی نیارکی معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهندس شیران مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور از سخنران اصلی این مراسم بودند که برنامه از مرحله بازید از کارخانه تا سخنرانی به مدت ٢ ساعت به طول انجامید و توسط شبکه تلویزیونی تیوا به طور کامل پوشش داده شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره اینکه این بنیاد امسال 31 هزار میلیارد تومان در کل کشور سرمایه گذاری کرده است، گفت: امسال و سال آینده پروژه نیمه تمام نخواهیم داشت که این امر به اشتغال و تولید کمک قابل توجهی خواهد کرد.

فتاح با اشاره به اینکه این کارخانه در بالاترین سطح تکنولوژی دنیا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری قرار دارد که به همت جوانان کشور راه‌اندازی شد، گفت: هر جا از این فرمول استفاده کنیم برد با ما خواهد بود و هر جا منتظر بمانیم با شکست مواجه می شویم. با اعتماد به جوانان می شود هر اقدامی را انجام داد. این کارخانه نماد اقتصاد مقاومتی و نماد شکستن کمر تحریم است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: برای این کارخانه به نرخ روز حدود 2 هزار میلیارد تومان هزینه و برای 500 نفر از مردم بومی منطقه شغل ایجاد شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور همچنین بیان کرد: در سرپل ذهاب همکاران ما همچنان حضور دارند و اقدامات لازم برای مردم منطقه انجام خواهد شد. فیروزآباد نیز به عنوان منطقه هدف انتخاب شده است. در زمینه کرونا نیز به کمیته امداد و بهزیستی استان کمک ‌های قابل توجهی انجام شده است که تمام تلاشمان را تا رفع مشکل انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی همواره بر این باور بودند که میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست، بنابراین با توجه به تاکید این شهید بزرگوار باید تحریم و کرونا را فرصت تلقی کرده و از آن در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

براساس این گزارش، این امکان برای تیوا وجود دارد که سیگنال های خود را به صورت همزمان در اختیار شبکه های رسمی قرار بدهد. فراهم شدن این زیرساخت اقدام متفاوت و منحصر به فردی است که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است که با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا کمک بزرگی به مردم و مخاطبان خواهد کرد تا از این برنامه ها به بهترین شکل بهره مند شوند.

علاقه مندان جهت مشاهده کامل این مراسم می توانند به سایت تیوا مراجعه کنند.

225438