معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان مطرح کرد:

استفاده از تولید محتوا فرهنگ ایثار و شهادت در بستر ظرفیت فضای مجازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادتب کارگیری شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: آحاد مردم نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام توجهی بیش‌ازپیش داشته باشند.

وی با تأکید بر مقابله با کینه‌توزی‌های دشمنان در جنگ اقتصادی حاکم بر کشور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس امروز باید با برگزاری برنامه‌های مختلف به مردم شناسانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ایستادگی و مقاومت برابر توطئه‌های دشمنان در جنگ اقتصادی از مهم‌ترین اهداف الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

خجسته پور با تأکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد و فعالیت‌های خود را در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مستندسازی کنند.

وی گفت: یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه نشر و ترویج آموزه‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت توجه به موضوع تولید محتوا در فضای مجازی است.


بیشتر بخوانید؛

کرمان میزبان ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تأکید کرد: در برهه کنونی باید از ظرفیت فضای مجازی به نحو مطلوبی برای تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس استفاده شود.

خجسته پور بهره‌گیری از ظرفیت هنر را نیز یکی دیگر از راه‌های اثرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا با استفاده از شیوه‌های نوین تأکید کرد.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری کنگره تجلیل از 17 هزار بانوی شهیده، جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ظرف چند روز آینده استان سمنان میزبان تعدادی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است که این میزبانی باید به نحو مطلوبی با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام شود.

منبع: تسنیم

225665