مدیر عامل شرکت پتروشیمی هگمتانه خبر داد؛

افتتاح پتروشیمی هگمتانه با ۳۸ میلیون یورو سرمایه گذاری

مدیر عامل شرکت پتروشیمی هگمتانه از افتتاح پتروشیمی هگمتانه با صرف ۳۸ میلیون یورو و مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این واحد سالانه ۴۵ هزار تن گرید پزشکی تولید می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان ؛ طرح پتروشیمی هگمتانه به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان استان در استانداری همدان دقایقی پیش افتتاح شد.

شمخانی مدیر عامل پتروشیمی هگمتانه در این مراسم ضمن بزرگداشت روز صنعت پتروشیمی در کشور اظهار کرد: این طرح با ۳۸ میلیون یورو سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در طرح پتروشیمی هگمتانه سالانه ۴۵ هزار تن pvc با گرید پزشکی برای اولین بار در کشور تولید می شود.


بیشتر بخوانید؛

طرح سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه به بهره برداری می رسد


مدیر عامل پتروشیمی هگمتاته ادامه داد: این طرح به صورت مستقیم برای ۲۵۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای دو هزار نفر ایجاد اشتغال کرده است.

شمخانی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل عدم ساخت گرید پزشکی در کشور این لوازم از کشورهای دیگر به ایران وارد می شد گفت: با افتتاح این طرح پتروشیمی علاوه بر رفع نیاز کشور می توانیم گرید پزشکی را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

گفتنی است امروز علاوه بر پتروشیمی هگمتانه در همدان طرح های دیگر پتروشیمی در غرب کشور در ایلام و ارومیه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

منیژه فرهانپور - استان همدان

225667

مطالب مرتبط