ویدئویی که اثباتی برای سلامتی کامل پوتین است!

ویدئویی که رئیس جمهور روسیه را در حال غوطه ور شدن در آب استخر در دمای ۱۷درجه زیر صفر نشان می‌دهد، خبرساز شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، کاخ کرملین با انتشار ویدئویی از ولادمیر پوتین، روسیه جمهور روسیه که او را در حال غوطه ور شدن در یک استخر آب سرد نشان می‌دهد به شایعات بیماری او پایان داد.

ویدئویی که به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده است رئیس جمهور ۶۸ ساله روسیه را در حالی که کاملا سالم به نظر می‌رسد نشان می دهد که چندین بار در این استخر آب سرد فرو می‌رود. دمای هوا در هنگامی که پوتین در آب غوطه ور می‌شد ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر بود.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به این ویدئو در این باره گفت: «این یک سنت است. پوتین به سنت‌ها پایبند است و به آن خیانت نمی‌کند.»

غوطه ور شدن پوتین در آب استخر از جمله مراسم سالیانه‌ای است که توسط میلیون‌ها روس در این زمان از سال انجام می‌شود. این مراسمی است سنتی که به مناسبت تعمید عیسی مسیح توسط مسیحیان ارتدوکس روسیه انجام می‌شود.

گقتنی است؛ حدود ۳ ماه پیش بود که روزنامه انگلیسی «میرور» مدعی شد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به بیماری سرطان مبتلا شده است. این روزنامه نوشت که پوتین اوایل سال ۲۰۲۰ تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

نشریه «سان» انگلیس نیز پیش از این نیز به نقل از برخی منابع مدعی شده بود که ولادیمیر پوتین به بیماری پارکینسون مبتلا شده و قرار است در ماه ژانویه ۲۰۲۱ از سمت خود کناره گیری کند.

229195