مدیر موسسه خیره سلماس خبر مطرح کرد؛

جوانان نسل سوم انقلاب جهادی پای کار آمدند/ از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تا تسویه حساب دفتری نیازمندان

مدیر موسسه خیره سلماس خبرگفت: در آستانه سال جدید در اقدامی متفاوت، بدون اطلاع قبلی این افراد از آزادی خود، توانستیم شرایط آزادی تعدادی از پدران و مادران زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را فراهم و طی تحویل سال نو این افراد به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.
تصویر جوانان نسل سوم انقلاب جهادی پای کار آمدند/ از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تا تسویه حساب دفتری نیازمندان

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، رضا آقازاده گلعذانی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون، با اشاره به اقدامات انجام یافته در موسسه خیره سلماس خبر اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب موسسه خیره سلماس خبر با حضور جوانان متعد تشکیل و با اهداف خیرخواهانه و فرهنگی برای کمک به جامعه هدف، خانواده‌های نیازمند فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در آستانه سال جدید در اقدامی متفاوت، بدون اطلاع قبلی این افراد از آزادی خود، توانستیم شرایط آزادی تعدادی از پدران و مادران زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را فراهم کرده و طی تحویل سال نو این افراد به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

مدیر موسسه خیریه سلماس خبر یادآور شد: باتوجه به شرایط اوج‌گیری کرونا و تعطیلی مدارس، بالغ بر ۶۰ دانش آموز نیازمند که فاقد گوشی و آموزش‌های مجازی بودند را شناسایی کرده و کلاس‌های حضوری خصوصی به ارزش ۵ میلیارد ریال را برای آن‌ها برگزار کردیم.

آقازاده عنوان کرد: طی موج سوم کرونا، متاسفانه کمبود کپسول اکسیژن در سلماس به اوج رسید و باتوجه به نیاز شهرستان پویش نذر سلامتی برگزار کرده و توانستیم تعدادی کپسول اکسیژن را به صورت رایگان و امانتی در اختیار نیازمندان قرار دادیم.

وی ادامه داد: طی ایام مختلف سال گذشته به صورت مستمر با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری برای خانواده‌های نیازمندان بسته‌های معیشتی؛ پوشاک، هدایای نقدی و عیدانه توسط این موسسه توزیع شده است.

مدیر موسسه سلماس خبر یادآور شد: به مناسبت نیمه شعبان در مناطق محروم سطح شهر کاروان توسل به امام زمان (عج) را برگزار شدکه در حاشیه این مراسم بسته‌های تبرک و فرهنگی ازجمله بسته‌های ارسالی از آستان قدس رضوی را دربین مردم توزیع و از برنامه‌های دیگر نیمه شعبان می‌توان به تسویه حساب دفتری ۲۳ خانواده نیازمند؛ توزیع ۲هزار قرص نان صلواتی در بین خانواده‌های نیازمندان اشاره کرد.

آقازاده خاطرنشان کرد: موسسه خیریه سلماس خبر بر گرفته از تجربه چندین ساله فعالیت در رسانه و فضای مجازی به عنوان اولین مرکز نیکوکاری رسانه ای کشور با تشکل تعدادی از جوانان انجام گرفت که خوشبختانه با شفاف سازی توانستیم اعتماد مردم را جلب کنیم و تمامی این اقدامات در عرض سه ماه بعد از اخذ مجوز فعالیت انجام گرفته است.

انتهای پیام/

279413

نظرات شما ( 1 نظر )

نیکزاد |
سه شنبه 10 فروردین 140013:13
خدا خیرتون بده اگه حسابی راهم معرفی کنید کسانی که مایلند در امر خیر شما شرکت کنند به فیض برسند خویه