در شهر کرج محقق شد؛

اشتغالزایی ۴۶۵ مددجو در کارگاه های تولیدی زندان رجایی شهر

به گفته مدیر زندان رجایی شهر کرج اشتغالزایی ۴۶۵ مددجو در کارگاه های تولیدی این زندان صورت گرفته که ۲۶۵ مددجو در کارخانه های زندان و ۲۳۰ مددجوی دیگر در بخش صنایع دستی مشغول به کار هستند.
تصویر اشتغالزایی ۴۶۵ مددجو در کارگاه های تولیدی زندان رجایی شهر

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، اله کرم عزیزی با بیان اینکه اشتغالزایی برای ۴۶۵ مددجو در کارگاه های تولیدی زندان رجایی شهر کرج صورت گرفته است، گفت: از مجموع این اشتغال ۲۶۵ مددجو در کارخانه های زندان و ۲۳۰ مددجوی دیگر در بخش صنایع دستی مشغول به کار هستند.

وی افزود: مددجویان شاغل در کارخانه های زندان در رشته های خیاطی، نجاری، آهنگری، بسته بندی، نهالستان، آشپزخانه، آرایشگری، تاسیسات و خدمت بند در چهار واحد تولیدی زیرنظر بنیاد تعاون فعالیت می کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مددجویان در بخش اشتغال صنایع دستی در رشته های قلاب بافی، منجوق دوزی، توربافی، عروسک دوزی و تسبیح سازی با در اختیار قراردادن ابزار کار و مواد اولیه مورد نیاز آنان از طریق واحد فنی حرفه ای فعالیت دارند.

عزیزی با اشاره به اینکه محصولات مددجویان اشتغال صنایع دستی در نمایشگاه های مختلف به فروش می رسد، اظهار داشت: مددجویان مشغول در کارخانجات به صورت ماهانه حقوق دریافت می کنند که در مجموع ۲۵ درصد این حقوق به مددجویان، ۵۰ درصد به خانواده آنان و ۲۵ درصد دیگر نیز به عنوان پس انداز تعلق گرفته شده است.

مدیر زندان رجایی شهر کرج در پایان گفت: تبلیغ و ترغیب مددجویان به امر حرفه و شغل از برنامه های سازمان زندان ها برای کمک به مددجویان در حین تحمل کیفر است.

284979