مدیر عامل پست بانک ایران:

باید برای بهبود وضعیت کارکنان تصمیمات مهم تری گرفت

مدیر عامل پست بانک ایران با تاکید بر نقش بزرگ نیروی انسانی در موفقیت چند سال اخیر بانک گفت: اگر زیان انباشته بانک روند کاهشی داشته است در سایه چیدمان مناسب و عملکرد مطلوب سرمایه انسانی بوده است.
تصویر باید برای بهبود وضعیت کارکنان تصمیمات مهم تری گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در چهل و نهمین جلسه کمیته سرمایه انسانی با بیان اینکه مهمترین ذینفع بانک در میان ذینفعان متعدد و متنوع نیروی انسانی است، ادامه داد: بررسی و تصمیم گیری در مورد جابجایی و نقل و انتقال کارکنان از امور جاری است و باید برای بهبود وضعیت کارکنان در این کمیته تصمیمات مهمتری گرفت.

شیری افزود: رسیدگی به توسعه و شکوفایی سرمایه انسانی و برنامه ریزی بلند مدت برای بهره-گیری از ظرفیت همکاران در تمام ارکان بانک و در سطح کشور توسط کمیته سرمایه انسانی و سایر تصمیم سازان پست بانک ایران باید بی وقفه دنبال شود.

مدیر عامل پست بانک ایران تصریح کرد: بی شک فراهم کردن شرایط و محیط مناسب برای کارکنان در کسب موفقیت سازمانی و تحقق اهداف بسیار موثر است و با صراحت اعلام می کنم هیچ منعی برای کمک به همکاران در چارچوب مقررات نداریم.

وی با بیان اینکه در میان عوامل موثر در کامیابی های چند سال اخیر، بی تردید سرمایه انسانی بیشترین نقش را ایفا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر زیان انباشته بانک روند کاهشی را داشته در سایه چیدمان مناسب و عملکرد مطلوب سرمایه انسانی بوده است.

290755