رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خبر داد:

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری زنجان

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: واکسیناسیون ۳ هزار و ۲۰۰ راننده تاکسی و ۱۲۰ راننده اتوبوس درون شهری در این شهر آغاز شده است.
تصویر آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فرهاد رفیعی افزود: بر این مبنا کار واکسیناسیون قشرهای یاد شده از ۶ مرداد سال جاری در زنجان آغاز شده که کار واکسیناسیون در سالن مدیریت بحران شهرداری واقع درمنطقه الهیه انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: رانندگان وانت بارها و آژانس های تحت پوشش و نظارت این سازمان دیگر گروه های هدف برای واکسیناسیون هستند که طبق مکاتبات و رایزنی انجام شده با مرکز بهداشت شهرستان طی روزهای آینده این مهم نیز رخ خواهد داد.

این مسوول ادمه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهرداری زنجان نیز برای گروه‌های هدف تحت پوشش به ویژه رانندگان حمل و نقل درون شهری و تاکسی‌ها تدابیر لازم را اتخاذ کرد و بر این مبنا این سازمان برای پیشگیری از ابتلای به بیماری کووید- ۱۹ نسبت به توزیع اقلام بهداشتی مبادرت داشت.

وی اظهار داشت: بارزسان به صورت مکرر از اتوبوس‌های مسافربری داخل شهری بازدید می‌کنند که شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با استفاده از شماره تلفن گویای ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته موارد تخلف را گزارش دهند.

به گفته رفیعی، هم اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ تاکسی در شهر زنجان وجود دارد که از این تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ دستگاه، فعال بوده و مابقی نیز به دلیل فرسودگی در انتظار نوسازی هستند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: ۱۱۵ دستگاه اتوبوس نیز بصورت مستمر در تمامی خطوط اتوبوسرانی زنجان فعال بوده و نسبت به جابجایی شهروندان مبادرت می کنند.

گفتنی است شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

327828