مراسم محرم در گلستان با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود

استاندار گلستان از تشکیل کارگروه برگزاری مراسم عزاداری محرم گفت و افزود: عزاداران با قید محدودیت ها و شرایط خاص، برنامه های محرم را در فضاهای روباز برگزار خواهند کرد
تصویر مراسم محرم در گلستان با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی حق شناس بعد از ظهر شنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: وضعیت استان گلستان از لحاظ شیوع کرونا نسبت به هفته قبل تغییری نکرده بلکه تعداد مراجعات و بستری‌ها افزایش هم یافته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه در هفته گذشته روزانه به طور میانگین ۳۲۰ بیمار جدید داشتیم، افزود: از مردم می‌خواهیم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی بیان کرد: در برخی از شهرها افراد برای تزریق واکسن مراجعه نکردند که آموزش و پرورش را مکلف کرده‌ایم تا واکسیناسیون فرهنگیان را کامل کند زیرا بحث بازگشایی مدارس مطرح است.

حق شناس گفت: ۵۰ دستگاه ونتیلاتور و تجهیزاتی همچون اکسیژن ساز و تانک اکسیژن هفته گذشته وارد استان شده و امروز هم در ستاد ملی کرونا وضعیت استان را تشریح کردیم و پیگیر ورود امکانات جدید هم هستیم.

استاندار گلستان اضافه کرد: کادر درمان استان خسته شده و بخشی از آنها دوباره به کرونا مبتلا شده‌اند از مردم می‌خواهیم با توجه به اینکه این پیک طولانی شده و ضریب اشغال تخت‌ها هم اجازه بستری بیماران جدید را نمی‌دهد، با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌ها به کاهش روند شیوع کرونا کمک کنند.

حق شناس در خصوص برگزار مراسم محرم، بیان کرد: برای محرم کارگروهی در تبلیغات اسلامی تشکیل شده و با قید محدودیت‌ها و شرایط خاص برنامه‌های محرم را در فضاهای روباز برگزار خواهند کرد.

منبع:مهر

329902