استاندار:

‍ طرح ممنوعیت سفر به لرستان اجرایی می شود

استاندار لرستان از اجرای طرح ممنوعیت سفرها به استان در پی اعلام تعطیلی از دوشنبه هفته جاری خبر داد.
تصویر ‍ طرح ممنوعیت سفر به لرستان اجرایی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، موسی خادمی استاندار لرستان امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود .

وی ادامه داد: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌ های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و تردد ها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: در تصمیم امروز ستاد مقرر گردید میزان جرایم تردد ها به دو برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای باز پرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می شود.

خادمی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تردد ها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هم وطنان برای سفر به لرستان برنامه ریزی نکنند.

331795

مطالب مرتبط