رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

انعقاد قرارداد خریداری ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سال جاری

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انعقاد قرارداد خریداری ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سال جاری با هزینه یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.
تصویر انعقاد قرارداد خریداری ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سال جاری

آرش آزادی، رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با پرسون اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱۶ دستگاه ماشین آلات داریم که به صورت فصلی در بخش راهداری استان به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در اوج کار راهداری که فصل زمستان است ۲۹۰ دستگاه در راه های استان فعال است، افزود: در فصل تابستان که فعالیت ها کاهش می یابد ۱۵۰ دستگاه از این ماشین آلات در محورها فعال هستند.

آزادی در خصوص بهسازی ماشین آلات راهداری استان نیز گفت: برای امسال هنوز چیزی ابلاغ نشده اما در سال گذشته توانستیم سه دستگاه لودر را با هزینه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: یک قرارداد دیگر نیز برای بازسازی ۱۱ دستگاه لودر و گریدر راهداری استان به ارزش دو میلیارد تومان منعقد شده است.

آزادی در خصوص قرادادهای منعقد شده در سال جاری نیز بیان کرد: خریداری ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به ارزش یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز در برنامه است.

وی با بیان اینکه ماشین آلات اداره راهداری استان فرسودگی زیادی دارد و وضعیت ماشین آلات اداره راهداری همدان نسبت به نرم کشوری بالاست گفت: سالانه ۶ تا ۷ میلیارد تومان هزینه ماشین آلات فرسوده می شود.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: در چند سال اخیر توزیع بودجه در بین استان های کشور برای نوسازی ماشین آلات راهداری خوب بوده و امسال نیز قرار است ۴ یا ۵ دستگاه نو به ماشین آلات راهداری اضافه شود ولی جزئیات آن هنوز مشخص نیست.

335088