استاندار جدید:

دولت سیزدهم در استان یزد دولتی مردمی و بی تکلف خواهد بود

استاندار یزد گفت: دولت سیزدهم در استان یزد دولتی مردمی و بی تکلف خواهد بود و در بین مردم برای شنیدن حرف آنان خواهد بود
تصویر دولت سیزدهم در استان یزد دولتی مردمی و بی تکلف خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ مهران فاطمی استاندار جدید یزد در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد ضمن قدردانی از استانداران پیش از خود گفت: دولت سیزدهم در استان یزد دولتی مردمی و بی تکلف خواهد بود و در بین مردم برای شنیدن حرف آنان خواهد بود.

وی افزود: کم شدن فاصله اجتماعی و اقتصادی اقشار مختلف جامعه یکی از مهمترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم است و تلاش خواهیم کرد تا عدالت در توزیع خدمات و توسعه همه جانبه به صورت جدی دنبال شود.

فاطمی حرکت بر اساس اسناد بالادستی، نظرات نخبگان و کارشناسان را از برنامه های دولت در یزد برشمرد و ابراز داشت: رویکرد ما رفع مشکلات مردم است و برای گرفتن حق مردم با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.

استاندار یزد؛ حراست از اهداف عالی نظام و حراست از حق و حقوق مردم به ویژه مظلومان را مهمترین رویکرد و اولویت دولت سیزدهم در استان یزد دانست و ابراز داشت: مبارزه همه جانبه با رانت، رشوه، اختلاس، آقازاده‌پروری، حقوق‌های نجومی و هزینه‌های نابه‌جا از دیگر اولویت های مدیریت ارشد استان است.

فاطمی تصریح کرد: مردم خمودگی و وادادگی را مشاهده نخواهند کرد ضمن اینکه در کنار استفاده از تجربیات پیشکسوتان از جوانان برمبنای شایستگی در عرصه مدیریتی استفاده خواهد شد.

363018