معاون سیاسی و امنیتی استاندار خبر داد:

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین به صورت پایلوت کشوری اجرا می‌شود.
تصویر اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون از استان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا اظهار کرد: این طرح کشوری به صورت آزمایشی در استان قزوین اجرایی خواهد شد تا به مرور جایگزینی برای محدودیت‌های کرونایی شود.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی‌های ویروس کووید و طولانی شدن این بیماری استمرار محدودیت‌های کرونایی در جامعه به صلاح نیست و نیاز است تا تغییری در شیوه این مدیریت صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: در طی این دو سال کسبه و اصناف به دلیل تعطیلی‌های مدام و مستمر آسیب‌های زیادی دیده‌اند و اقتصاد کشور و دنیا نیز متحمل هزینه‌های فراوانی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: مدیریت هوشمند کرونا زمینه را برای مدیریت بیماری مخصوصاً بیماران مبتلا فراهم خواهد کرد تا زندگی در سطح جامعه به شکل عادی بازگردد و از طرفی جامعه نیز در برابر شیوع کرونا به صورت گسترده ایمن شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در استان مشکلی برای واکسیناسیون نداریم تاکید کرد: با اجرای این طرح ارائه خدمات فقط به افراد واکسینه شده ممکن خواهد بود و نیاز است تا افراد باقی مانده هرچه سریع‌تر در برابر این ویروس واکسینه شوند.

این مسئول ادامه داد: امروز قزوین با واکسیناسیون ۷۳ درصد جمعیت هدف از میانگین کشوری بالاتر است و همین امر باعث شده تا به عنوان استان پایلوت کشوری در اجرای این طرح هدفگذاری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان عنوان کرد: واکسیناسیون جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال هم در استان قزوین آغاز شده و امیدواریم با تأمین به موقع واکسن شاهد ایمن سازی جامعه در برابر این ویروس منحوس باشیم.

منبع: مهر

363411