رشد 27 درصدی سپرده های افتتاح شده در طرح "پست بانکی شو" در باجه های روستایی

طرح "پست بانکی شو" توسط باجه‌های بانکی پست‌ بانک‌ ایران در سراسر کشور، تعداد ۵۷۶.۸۹۱ فقره حساب با ۵۷/۶۹ درصد تحقق هدف توسط ۵۷۳۲ باجه‌ بانکی‌ روستایی افتتاح شده است که براساس آمار سپرده‌های افتتاح شده در مدت زمان مشابه سال قبل به میزان ۲۷ درصد رشد داشته است.
تصویر رشد 27 درصدی سپرده های افتتاح شده در طرح "پست بانکی شو" در باجه های روستایی

به گزارش سایت خبری پرسون، بنابر اعلام امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران، براساس آمار اخذ شده از طرح "پست بانکی شو" توسط باجه‌های بانکی پست‌ بانک‌ ایران در سراسر کشور منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰، تعداد ۵۷۶.۸۹۱ فقره حساب با ۵۷/۶۹ درصد تحقق هدف توسط ۵۷۳۲ باجه‌ بانکی‌ روستایی افتتاح شده است که براساس آمار سپرده‌های افتتاح شده در مدت زمان مشابه سال قبل به میزان ۲۷ درصد رشد داشته است.

● گفتنی است: مدیریت شعب استانها و مناطق غرب تهران و شرق تهران و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، البرز، مازندران و خراسان‌رضوی بیشترین درصد تحقق هدف و استان‌های گلستان، یزد، مرکزی، خراسان‌جنوبی و کرمان کمترین درصد تحقق هدف را به خود اختصاص داده است.

● شایان ذکر است: طرح "پست بانکی شو" توسط باجه‌های بانکی پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور از پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ آغاز شده و با توجه به استقبال باجه‌های بانکی روستایی از طرح مذکور تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

377139