مگر ما ملت امام حسین نیستیم؟ پس تنگه هرمز را ببندیم و کشتی ها را مصادره کنیم

این حق مسلم و قانونی ایران است که به کشتی‌های نفتکش و شناورهای حامل کالای تجاری متعلق به کشورهای متخاصم اجازه عبور از تنگه هرمز را ندهد.
تصویر مگر ما ملت امام حسین نیستیم؟ پس تنگه هرمز را ببندیم و کشتی ها را مصادره کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: وحشت غرب از احتمال بسته شدن تنگه هرمز به وضوح حکایت از آن دارد که بستن تنگه هرمز به روی کشورهای حامی تروریست‌ها در کشورمان، اولاً: قانونی است، ثانیاً؛ ایران توان انجام آن را دارد و ثالثا کشورهای حامی اغتشاش و ترور در ایران را با شرایط شکننده و فلج‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد کرد.

بستن تنگه هرمز به روی کشتی‌های نفتی و شناورهای تجاری کشورهای غربی حق قانونی ایران برای مقابله با اقدامات تروریستی آنها در داخل کشورمان است و حتی می‌توانیم بخشی از محموله‌های تجاری آنها را در مقابل آسیب‌های مالی که به کشورمان زده‌اند به عنوان غرامت مصادره کنیم.

به قول سردار سلیمانی «ما ملت امام حسینیم‌» مگر نیستیم؟!

441911

نظرات شما ( 2 نظر )

ناشناس |
چهارشنبه 23 آذر 140109:45
ما عرب نیستیم ،ملت داریوش و کوروشیم ،اوجوری بگو بیایم کمکت کشتیهارو مصادره کنیم
محمدرضا کیانفر |
چهارشنبه 23 آذر 140109:34
. حسین شریعتمداری اصولگرا گفت: بستن تنگه‌ی هرمز به روی کشورهای حامی‌ی تروریسم حق قانونی‌ی ماست. آقای شریعتمداری، تروریست‌ترین حکومت جهان جمهوری اسلامی می‌باشد که برای ترور سلمان رشدی میلیونها دلار جایزه گذاشت و هنوز پشیمان نیست اگر بزرگواری نمایید ذیل همین پیام زمان و مکانی برای مناظره تعیین فرمایید قطعاً دیدگاهتان تغییر خواهد کرد. نظربازی که چشم پرخماری در نظر دارد، همیشه مستی‌ی دنباله داری در نظر دارد. غبار پیکرش چون گردباد از پای ننشیند، سبک مغزی که اوج اعتباری در نظر دارد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.