فیلم های منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجربه میزبانی سمنان برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تعداد و اسامی فیلم های منتخب برای اکران در سمنان هنوز اعلام نشده و پس از مشخص شدن جدول اسامی و زمان اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ارائه خواهد شد.
تصویر فیلم های منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجربه میزبانی سمنان برگزار خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشید فلاح روز شنبه گفت: اکران فیلم های این جشنواره از 17 بهمن در سینما یادمان سمنان آغاز خواهد شد و تا 22 بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت قرار است هر روز فیلم های منتخب در سه سانس اکران شود گفت: تعداد و اسامی فیلم های منتخب برای اکران در سمنان هنوز اعلام نشده و پس از مشخص شدن جدول اسامی و زمان اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ارائه خواهد شد.

فلاح، نگرش عدالت محور فرهنگی و رویکرد بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از این رویداد بزرگ فرهنگی هنری را ویژگی این دوره از جشنواره فیلم فجر بیان کرد و اظهار داشت: فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور اکران خواهد شد.

هیات انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر پس از بررسی ۷۵ اثر، از راهیابی 24 اثر به بخش رقابتی (سودای سیمرغ) خبر داد و چهار اثر نیز در بخش رزرو قرار گرفت.

منبع:خبر آنلاین

459786