ناگفته‌های فرزاد حسنی از پروژه هایپاور

فرزاد حسنی گفت: سالها منتظر کاری مثل هایپاور بودم و توقع ایفای نقش در چنین کاری را داشتم.
تصویر ناگفته‌های فرزاد حسنی از پروژه هایپاور

به گزارش سایت خبری پرسون، بازیگر فیلم هایپاور گفت: اگر نقش‌هایی که درباره دفاع مقدس و شهدا پیشنهاد شود می‌پذیرم. سالها بود منتظر بودم و توقع بازی در چنین کاری را داشتم.

فرزاد حسنی در حاشیه اکران فیلم هایپاور در پاسخ به پرسش خبرنگار سینمایی ایرنا درباره مهمترین عوامل انتخاب فیلم‌ها برای بازیگری اظهار داشت: برای این فیلم، نه به نقش نگاه کردم نه به کارگردان، داستان حضورم در هایپاور که دفاع مقدسی و برای خانواده ارتش است، فرق داشت، اما در کارهای دیگر که هنر برتری دارد باید نقش برای من مطلوب باشد تا انتخاب کنم.

حسنی افزود: برخی نقش‌ها خیلی خوب است اما کارگردان فرد عادی و ناشناس است، ترجیح می‌دهم آن نقش خوب را انتخاب کنم؛ اما اگر نقش مانند نقشی که در هایپاور داشتم باشد، حتما می‌پذیرم و بازی می‌کنم. باز هم اگر نقش‌هایی که درباره دفاع مقدس و شهدا پیشنهاد شود می‌پذیرم. سالها بود توقع چنین کاری را داشتم. بسیار از پیشنهاد کارگردان (هادی محمدپور) فیلم لذت بردم.

بازیگر فیلم هایپاور درباره حضورش در جشنواره گفت:‌ وظیفه خود می‌دانستم که فیلمی که در آن نقش داشتم و اکران شده در خدمت دوستانم در حوزه رسانه باشم.

کارگردان هایپاور مانند خود اثر صاف و صادق است

وی درباره نتیجه نهایی فیلم هایپاور توضیح داد:‌ هروقت در هر جایی قرار می‌گیرم به آن جایگاه واقف هستم، اگر بازیگر هستم بازی می‌کنم، اگر منتقد باشم آن اثر را نقد و بررسی می کنم، از جایگاه نقد باید بگویم هایپاور به عنوان فیلم اول هادی محمدپور است، قطعا کم و کاستی هم دارد.

حسنی گفت:‌ کارگردان هایپاور مانند خود اثر صاف و صادق است،‌ در فیلم جنگنده‌ها مسلح نبود ، وقتی از او پرسیدند صادقانه گفت «نتوانستم موشک ببندم»؛ او در کارهای بعدی مانند فیلم‌سازهایی می‌شود که دوست دارید فیلم‌هایش را ببینید.

منبع:ایرنا

461940