یادگیری و حفظ قرآن توسط ۱۴ هزار دانش آموز لرستانی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت : از مقطع ابتدایی پایه ریزی کردیم و هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز در سطح استان در حال یادگیری و حفظ ۳۰ جز قرآن هستند .
تصویر یادگیری و حفظ قرآن توسط ۱۴ هزار دانش آموز لرستانی

به گزارش سایت خبری پرسون، امین رسولی دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران بمناسبت بزرگداشت هفته تربیت اسلامی گفت : آموزش و پرورش در زمینه قرآن و عترت فعالیتها و پیشرفت های مطلوبی داشته و در حال تداوم می باشند .

وی افزود: ۱۵ دارالقرآن در استان موضوع حفظ قرآن را در بین دانش آموزان دنبال می کنند و طبق برنامه ریزی موفقیت‌های خوبی در حوزه حفظ قرآن کسب شده است .

معاون مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از مقطع ابتدایی پایه ریزی کردیم و هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز در سطح استان در حال یادگیری و حفظ ۳۰ جز قرآن هستند .

وی ادامه داد : ۵۰۰ نشست جهاد تبیین در سطح مدارس استان برگزار شده و ۳۱ کانون فرهنگی تربیتی ، ۱۴ اردوگاه تربیتی در حال فعالیت دانش آموزی می‌باشند .

امین رسولی اظهار داشت: در دوره تابستان ۴۰ هزار اردو تربیتی در برنامه ریزی شده که با مشارکت دانش آموزان تا پایان تابستان به اتمام می رسند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در پایان اظهار داشت : ۱۲۸۵۰۲ دانش آموز در پایگاه های اوقات فراغت استان حضور دارند و فعالیتهای اسلامی و هنری را می گذرانند .

منبع: خبر آنلاین

465257