درخواست تداوم حضور امام جمعه شهر اقبالیه/ محبوبیت عالم مؤمن انقلابی میان مردم

در پی انتشار خبر جابجایی امام جمعه شهر اقبالیه مردم متدین شهر از اقشار مختلف درخواست تداوم حضور ایشان را طی نامه ای به امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان قزوین منتشر کردند. بخشی از نامه: با صدایی آکنده از یقین، ابقای حجت‌السلام سید مرتضی فاطمیان را و تداوم حضور ایشان را در شهر اقبالیه از محضر جناب عالی، که به واقع شما و ایشان را پشتوانه خود می‌دانیم، استدعا داریم.
تصویر درخواست تداوم حضور امام جمعه شهر اقبالیه/ محبوبیت عالم مؤمن انقلابی میان مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ...

(حج۴۰)

سلام علیکم

حضور امام جمعه محترم و نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عابدینی (دامت عزه)

احتراما" به استحضار می‌رساند
با عنایت به خدمات فراوان امام جمعه محترم شهر اقبالیه، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان (زید عزه) و همچنین شأن و سبقه‌ی علمی و عملی ایشان در کسوت روحانیت و امامت جمعه و جماعت، صدق و پاکدستی و ساده‌زیستی و آراستگی و تقید ایشان به دیگر فضایل اخلاقی، باعث شده مردم متدین و انقلابی شهر اقبالیه ارتباطی صمیمی، وثیق و بی‌تکلف با این سلاله‌ی سادات، طی سالیان متمادی داشته باشند و کمتر شخصی در استان، نزد مردم این شهر از چنین جایگاهی برخوردار باشد و مبتنی بر همین بیان پیش‌گفته، پرشور و با عدادی مثال زدنی در سطح استان قزوین نسبت به جمعیت، در نماز دشمن‌شکن جمعه حضور یابند، که خود این حضور علاوه بر تأیید قدر بالای تدیّن و ولایت‌مداری این مردم نجیب، بی‌تردید نشانه‌ی مقبولیت بالای حجت‌الاسلام فاطمیان (زید عزه)میان مردمان این شهر می‌باشد.

فلذا با صدایی آکنده از یقین، ابقای حجت‌السلام سید مرتضی فاطمیان (زید عزه) را و تداوم حضور ایشان را در شهر اقبالیه از محضر جناب عالی، که به واقع شما و ایشان را پشتوانه خود می‌دانیم، استدعا داریم و پیشاپیش از بذل توجه و هراندازه مساعی مثبته از طرف حضرت عالی در تأمین این خواسته، کمال امتنان را داریم.

اجرکم عندالله
سایه امام خامنه‌ای مستدام باد

490012

نظرات شما ( 6 نظر )

صمد برزگر |
جمعه 2 تیر 140214:21
لطفا تصویر کامل نامه را همراه با تاریخ ورود به دبیرخانه ی دفتر امام جمعه قزوین منتشر کنید.
آدم |
سه شنبه 30 خرداد 140217:34
وقتی اصل موضوع جابجایی امام جمعه محترم به خاکعلی، در چند روز اخیر مطرح شده، چطور نامه برای مدتها قبل می‌باشد!؟ نامه و امضا کنندگان و شماره تلفن‌هایشان مشخص هست حداقل تماس می‌گرفتید تا متوجه واقعیت شوید و خودتان در دام تهمت و افترا زدن به دیگران و سیاست‌زدگی نیافتید.
حسین |
دوشنبه 29 خرداد 140207:37
این نامه برای مدت ها قبل می باشد . حالا که امام جمعه جدید معرفی شده چه لزومی داره که این نامه را در خبر می گذارید . احساس نمی کنید کارتون سیاسی است
آدم |
سه شنبه 30 خرداد 140214:48
سلام بی اطلاع هستید و قضاوت ناصحیح فرمودید. این نامه همان روز که تحویل امام جمعه محترم آیت الله عابدینی و مسول سیاستگذاری ائمه جمعه استان شد، منتشر شد. چرا نباید مردم حمایت و ارادت خودشان را از امام جمعه‌ای که بیش از یک دهه همراهش بوده اند و تازه از جابجاییاش مطلع شده‌اند اعلام کنند؟! عینک بدبینی را بردارید، اطلاعات صحیح از منابع موثق و دست اول به دست آورید تا همه چیز را سیاست‌بازانه نبینید.
آدم |
سه شنبه 30 خرداد 140217:33
وقتی اصل موضوع جابجایی امام جمعه محترم به خاکعلی، در چند روز اخیر مطرح شده، چطور نامه برای مدتها قبل می‌باشد!؟ نامه و امضا کنندگان و شماره تلفن‌هایشان مشخص هست حداقل تماس می‌گرفتید تا متوجه واقعیت شوید و خودتان در دام تهمت و افترا زدن به دیگران و سیاست‌زدگی نیافتید.
صفدرحیدری |
سه شنبه 30 خرداد 140218:00
با سلام شما کجا قبلا دیدید. ، لااقل با یکی از همین شماره ها تماس میگرفتید و میپرسیدید! من از امضاکنندگان نامه هستم که همین روز شنبه انجام شد