اعلام راه ارتباطی ایرانیان خارج با دستیار رئیس‌جمهور

مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهوری در راستای برگزاری سلسله نشست‌های وبیناری با ایرانیان خارج از کشور، شماره تماس اختصاصی برای دریافت پیام‌های هموطنان خارج از کشور را اعلام کرد.
تصویر اعلام راه ارتباطی ایرانیان خارج با دستیار رئیس‌جمهور

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق وعده دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در اولین نشست مجازی با جمعی از ایرانیان خارج از کشور در پنج قاره مبنی بر پیگیری مسائل مطرح شده و برگزاری جلسات پیگیری با متولیان مربوطه، وبینار دوم با حضور مسئولان مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

این نشست با حضور «سکینه سادات پاد» دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، «عبدالله سهرابی» مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و «سامان نیازی» قائم مقام مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهوری یکشنبه ۴ تیرماه ساعت ۱۴ به وقت تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره ۹۸۹۱۶۰۴۰۵۱۶۱+ در شبکه‌های اجتماعی ثبت نام کرده و اطلاعات لازم در مورد بستر برگزاری نشست را دریافت کنند.

منبع: ایرانا

490433