هوش مصنوعی و بزرگنمایی رسانه های گلوبالیستی

هوش مصنوعی در اصل مقداری اطلاعات است که بشــر در اختیار کامپیوتر گذاشته. و هیچ استقلال و تفکری در کار نیست. جواب هوش مصنوعی در زمینه سیاست دیتاهایی هست که حزب دموکرات و گلوبالیسم طراحی کرده است.
تصویر هوش مصنوعی و بزرگنمایی رسانه های گلوبالیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر علیرضا شمس طالقانی در یادداشتی نوشت: مدتی اســت اخبــار رســانه های حامی حزب دموکــرات آمریــکا و پلتفورم هــای توییتر و اینســتاگرام و غیره در فضای مجازی پر شده از اخبار هوش مصنوعی که به مخاطب القا می کند هــوش مصنوعی که تصویر و صدا بازســازی و خلق میکند به خودمختاری و استقلال از بشر رسیده و افراد سرشناس دنیا در حوزه فناوری و رسانه هم درباره کنترل و انقراض بشر به دست هوش مصنوعی، هشدار میدهند.

به نظرمن بشر همان خوش بینی ساده لوحانه سرعت پیشرفت تکنولوژی را کــه در دهه ۷۰ تا ۹۰ میلادی در ســینمای آمریکا جلوه داشت در زمینه هوش مصنوعی و فناوری هم، هنوز دارد. در فیلم ادیسه فضایی ۲۰۰۱ ساخته استانلی کوبریک در سال ،۱۹۶۸ بشــر در سال ۲۰۰۱ با هوش مصنوعی و کامپیوتر داخل ســفینه تا لبه جهان هستی پیش می رود. هوش مصنوعی بر علیه فضانوردان شورش می کند. آیا واقعا در سال ۲۰۰۱ بشر به چنین ســطح پیشرفت در زمینه ربات و هوش مصنوعی رسید که تا انتهای هستی پیش رفت؟ نه نرسید وکوبریک در پیش بینی خود خوش بینی خنده داری را در ذهن داشت. همان خوش بینی را، در تخمین زمان استقلال هوش مصنوعی و کنترل جهان، شاهد هستیم.

بیشتر بزرگنمایی هوش مصنوعی پروپاگاندای دولت آمریکا و حزب دموکرات آمریکا اســت. بعد از شبهه تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و رای دادن اموات و سگ و گربه به بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، اعتماد عمومی مردم به رسانه های جریان اصلی مثل CCN و MSNBC از بین رفته است. هواداران ترامپ و خــود ترامپ، نام این رســانه ها را فیک نیوز گذاشــته اند. کارکــرد پروپاگانــدای هوش مصنوعی از ســوی دموکراتهای آمریکا برای تبلیغات انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا و ســاختن جریان رســانه ای با انواع نظرسنجی و القای برتری نامــزد حزب دموکــرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، را خواهیم دید.

هوش مصنوعی در اصل مقداری اطلاعات است که بشــر در اختیار کامپیوتر گذاشته. و هیچ استقلال و تفکری در کار نیست. جواب هوش مصنوعی در زمینه سیاست دیتاهایی هست که حزب دموکرات و گلوبالیسم طراحی کرده است. یک نمونه جواب هوش مصنوعی درباره انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا این است که آنرا امن ترین انتخابات تاریخ آمریکا اعلام کرده. و همین پاســخ هوش مصنوعی هوادار حزب دموکرات آمریکا خود نشان دهنده درصــد هوش این پردازنده می باشــد!

هوش مصنوعی جای رســانه های اعتبار از دســت داده نزدیک به حزب دموکرات را در مبارزات انتخاباتــی آینده آمریــکا، خواهد گرفت و به نفــع نامزد حــزب دموکرات نظرســنجی و تصویر مصنوعی خواهد ساخت. من نمیگویم هیچ وقت هوش مصنوعی مستقل و تصمیم گیــر نخواهیم داشــت. اما می گویــم اینکه هوش مصنوعی، به جای انسان دکمه شلیک موشکهای هسته ای را بزند آنقدر نزدیک نیست و وحشــت القایی، آخرزمانی شورش ربات ها علیه بشــر مثل چندگانه فیلم های ترمیناتور آنقدر از، نظر زمانی نزدیک به حال ما نیست. فعلا هــوش مصنوعی هوش واقعی نیســت. در زمینــه سیاســت و علوم انســانی، هوش مصنوعی اطلاعات مورد نظر حزب دموکرات آمریکا را به مخاطب تحویل میدهد و با واقعیت فاصله ای دور دارد.

منبع: آفتاب یزد

506812