دختر تاریخ‌ساز تنیس:

با بالاترین سطح آمادگی در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم

دختر تاریخ ساز تنیس گفت: با بهترین سطح آمادگی در بازی های آسیایی هانگژو حاضر خواهم شد.
تصویر با بالاترین سطح آمادگی در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم

به گزارش سایت خبری پرسون، مشکات الزهرا در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: به عنوان تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی هستم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای باشم. یکی از بزرگترین مسابقاتی است که می‌توانم در آن شرکت کنم. فکر می‌کنم بعد از گرند اسلم رقابت مهمی برای من خواهد بود. تنیسورهای آسیایی بازیکنان قدرتمندی هستند و حتی قهرمان گرند اسلم هم شده اند. دوست داشتم بازیکنان بیشتری از تنیس ایران در مسابقات حضور داشته باشد، اما نشد.

وی در مورد پیش بینی اش از مسابقات گفت: در شرایط بدنی خیلی خوبی قرار دارم، اما هیچ وقت در سطح آسیا مسابقه نداده ام و بیشتر جهانی بوده است. حریفان از من بزرگتر و با تجربه‌تر هستند، اما من هم آمادگی خوبی دارم.

ملی پوش تنیس روی میز در مورد صعود تیم ملی مردان به پلی آف گروه ۲ دیویس کاپ عنوان کرد: فکر می‌کنم اتفاق خیلی بزرگی بود. با این اتفاق بازیکنان می توانند در شرایط بهتری قرار بگیرند. امیدوارم در بخش زنان هم بتوانیم در فدکاپ در گروه بهتری قرار بگیریم.

بانوی تاریخ ساز تنیس در مورد حضور در مسابقات جهانی تونس گفت: قبلا هم در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم. این مسابقات در زمین هارد کورت برگزار می‌شود و می‌تواند آمادگی خوبی برای بازی های آسیایی باشد.

صفی در مورد وضعیت مربی کرواتش تاکید کرد: ۵ سال با این مربی کار می‌کنم و او تاثیر زیادی در بازی من داشته است و فکر نمی‌کردم بدون این مربی اصلا به گرند اسلم برسم. با این مربی ادامه می‌دهم اما دوست داشتم او در بازی های آسیایی کنارم بود که اینطور نیست.

وی در مورد اینکه هزینه های این مربی را خودتان پرداخت می‌کنید یا فدراسیون، گفت: نه خودمان پرداخت می‌کنیم. فدراسیون هم دستش بسته است، اما واقعا هر طور توانسته اند به من کمک کرده‌اند.

منبع: فارس

506841