انتخاب افراد دغدغه مند، مشکل پرستاران را کمتر خواهد کرد

یک فعال صنفی از جامعه پرستاری با اشاره به ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری کشور بیان کرد: مهم است چه کسانی را در انتخابات پیش رو گزینش و انتخاب میکنیم. انتخاب افراد دغدغه مند، مشکل پرستاران را کمتر خواهد کرد.
تصویر انتخاب افراد دغدغه مند، مشکل پرستاران را کمتر خواهد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فرشید الازمنی نوده فعال صنفی و عضو نظام پرستاری شهر تهران و عضو هیات علمی دانشگاه، با بیان اینکه در ششمین دوره انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری کشور می بایست همه پای کار بیایند تا جامعه زحمتکش پرستاری بتوانتد حق و حقوق از دست رفته خود را بیان و مطالبه کنند. وی افزود:تشویق جامعه ی زحمتکش پرستاری جهت شرکت در انتخابات صنفی وظیفه همگانی است.

این روزها دردهای بزرگی بر جامعه پرستاری می رود و روا نیست با تشویق به عدم مشارکت در انتخابات آنچه را که هیات مدیره نظام های پرستاری سراسر کشور میتوانند پیگیری کنند، از بین برد.این فعال صنفی پرستاری افزود:مشکلات جامعه پرستاری زیاد است، کوتاهی ها فراوان اما به حق نظام پرستاری کشور و این جمع اگر به درستی و شایستگی انتخاب شوند، قطعا بسیاری از مشکلات پرستاران و سفید پوشان کم توقع کشور حل خواهد شد.

دکتر الازمنی نوده افزود: مهم است چه کسانی را در انتخابات پیش رو گزینش و انتخاب میکنیم. باید و باید پرستاران دغدغه مند ثابت شده را برای پیگیری کار جمعی را انتخاب کرد و اگر چنین باشد قطعا راه برای رسیدن به اهداف صنفی فراهم خواهد آمد.وی افزود: اگر همه فعالین و پرستاران پای کار بیایند دوران افول پرستاری که به نظر الان شاهد آن هستیم به آغاز دوران اعتلای خود نزدیک خواهد شد.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات هیات مدیره های سازمان نظام پرستاری "در تاریخ 07/07/1402 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد

507390

مطالب مرتبط