پخش سریال‌های «پدرسالار» و «نون خ» از آی‌فیلم

شبکه آی‌ فیلم از آغاز پخش سریال های «در سالار»، «خودرو تهران ۱۱» و «نون.خ ۲» در هفته آینده خبر داد.
تصویر پخش سریال‌های «پدرسالار» و «نون خ» از آی‌فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال طنز «نون خ ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی از شنبه، هشتم مهر هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت. فصل اول این مجموعه اکنون در حال پخش از این شبکه است.

فصل دوم «نون خ» در ۱۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شد. داستان این فصل از جایی شروع شد که نورالدین در حال پرداخت بدهی‌هایش است. ماجرایی که با مرگ مه لقاخانم همراه می‌شود. بعد از این هم در طول داستان شاهد بخشی از جریان زلزله‌های معروف غرب کشور بودیم، ماجرایی که باعث شد اهالی روستا تا امن تر شدن اوضاع به صحرا بروند و مدتی آنجا زندگی کنند. در این جا به جایی و فضای تازه هم هر روز اتفاقات جدیدی رخ می‌داد، مواردی که در ابعاد کوچک و با طنز تلخی که در آنها وجود داشت، بخشی از مسائلی که حادثه دیده‌های غرب کشور پشت سر گذاشتند را منعکس کرد.

همچنین از روز یکشنبه، ۹ مهر سریال طنز «خودرو تهران ۱۱» به کارگردانی مرضیه برومند به روی آنتن خواهد رفت. این سریال هر روز رأس ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

«خودروی تهران ۱۱» به نویسندگی حمید جبلی اولین بار در سال ۱۳۷۵ از شبکه تهران پخش شد.

در هر قسمت از این مجموعهٔ تلویزیونی همراه با یک اتومبیل پراید هاچ‌بک که خرید و فروش می‌شود به زندگی آدم‌های مختلفی با ماجراهای گوناگون وارد می شویم.

زنده یادان: مرتضی احمدی، سیروس گرجستانی و سروش خلیلی، امیرحسین صدیق، محمود بصیری، ثریا قاسمی، رضا بابک و ... در «خودرو تهران ۱۱» ایفای نقش کرده اند.

سریال قدیمی «پدرسالار» هم به کارگردانی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی از جمعه، ۱۴ مهر هرشب ساعت ۲۱ از آنتن شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد. این مجوعه قرار است جایگزین سریال در حال پخش «سلطان و شبان» شود.

«پدر سالار» محصول دهه ۷۰ تلویزیون است که اولین بار سال ۷۲ از شبکه دوم به روی آنتن رفت.

زنده یادان: محمدعلی کشاورز، جمیله شیخی، حمیده خیرآبادی، جعفر بزرگی و سیامک اطلسی، ناصر هاشمی، آزیتا لاچینی، محمود پاک نیت، کمند امیرسلیمانی، کتایون ریاحی، پرستو گلستانی، اکرم محمدی و ... در «پدرسالار» نقش آفرینی کرده اند.

داستان این مجموعه دربارهٔ پدر میانسالی به نام «اسدالله خان» است. اسدالله‌خان پدری مهربان، خانواده‌دوست، دلسوز و در عین حال سختگیر و پرصلابت است. به باور او همهٔ پسرانش پس از ازدواج می‌بایست در خانهٔ بسیار بزرگ او زندگی کنند که ...

منبع: ایسنا

521557