وزیر اطلاعات:

دولت سیزدهم در کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم مصمم است

وزیر اطلاعات گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه‌روزی در کاهش مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم مصمم است.
تصویر دولت سیزدهم در کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم مصمم است

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب شامگاه پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون اقدامات گسترده برای تقویت نظام اقتصادی و حل دغدغه‌های مردم به ویژه در حوزه معیشت و مسکن در دستور کار قرار گرفته تا زمینه رفاه عمومی فراهم آید.

وی تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در این ۲ سال انجام شده و در ۲ سال پیش رو نیز مجموعه دولت سیزدهم و مسئولان خدوم نظام اسلامی مصمم و با اراده هستند تا این خدمات و برنامه‌های رفاهی و ارتقای معیشت مردم را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهند.

وزیر اطلاعات گفت: دولت در ابعاد مختلف برای توسعه استان‌ها برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده و در استان اردبیل نیز با نگاه تحول‌آفرین در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت فعالیت‌های خوبی آغاز شده و شاهد ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی برای جوانان هستیم.

خطیب به دفع تهدیدهای دشمن با رویکرد افزایش تحریم‌ها و ایجاد تنگ‌نظری‌های متعدد علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه نشان از شکست دشمن در عرصه تحریم‌ها است و قطعاً پیشرفت کشور گام به گام میسر می‌شود.

وی به اقدام اخیر و بی‌سابقه جبهه مقاومت در شکستن ابهت پوشالی اسرائیل خبیث و سران استکبار اشاره کرد و ادامه داد: بعد از پیروزی مردم فلسطین در جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه، این بار در عملیات طوفان الاقصی طومار رژیم صهیونیستی پیچیده شده تا بیش از هر زمان دیگر سران حیله‌گر استکبار به قدرت امت اسلامی پی ببرند.

خطیب در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن با محاسبات غلط همچنان راه دشمنی و کینه‌توزی را علیه نظام اسلامی در پیش گرفته اما هر روز سیلی جدیدی را از ملت ایران و جبهه مقاومت دریافت می‌کند.

وی اضافه کرد: ما تلاش همه‌جانبه‌ای را انجام می‌دهیم تا با حمایت از ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه زمینه همگرایی بیشتر در جامعه اسلامی علیه نظام کفر فراهم آید.

خطیب بیان کرد: اگر امت اسلامی ید واحده باشند، دشمن هیچ حرکت انحرافی انجام نخواهد داد بلکه زمینه پیشرفت روزافزون در جهان اسلام فراهم می‌آید.

وزیر اطلاعات به جایگاه استان اردبیل در طول تاریخ به ویژه در عصر صفوی و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: در هر ۲ عصر استان اردبیل، استان مستعد و توانمند در عرصه‌های مختلف است و قطعاً این استان با نقش‌آفرینی اساسی در حوزه‌های مختلف می‌تواند بستر تحول کشور را به خوبی مهیا کند.

منبع: مهر

533542