از بین بردن موهای زائد با چند روش ساده

خانم ها همیشه دنبال راهکارهایی برای از بین بردن دائمی موهای بدن به خصوص صورت خود هستند که در اکثر این روش ها علاوه بر اینکه درد زیادی را تحمل می کنند هیچ کدام اثر دائمی و همیشگی ندارند.
تصویر از بین بردن موهای زائد با چند روش ساده

به گزارش سایت خبری پرسون، خمیر زردچوبه دارای یک خاصیت عالی و کاملا گیاهی است که علاوه بر آنکه باعث تسکین درد می شود پاک کنندهای مفید برای کبد محسوب می شود. با کمک زردچوبه به راحتی می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید وهمچنین برای پوست صورت هم می توانید از آن استفاده کنید

این روش در هند بسیار رایج است. ابتدا یک پیمانه زردچوبه و دو پیمانه شیر را مخلوط کنید و روی حرارت هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. پس از آنکه خمیر زردچوبه سرد شد یک قاشق غذاخوری آرد ذرت به آن اضافه کنید. سپس لایه ی نازکی از خمیر را در جهت رشد مو روی قسمت مورد نظر بمالید و محل را با یک تکه پارچه بپوشانید. پس از حدودا یک ربع، پوست را با آب گرم بشویید. انجام این روش دو بار در هفته توصیه می شود و پس از چند ماه مداومت می توانید اثر آن را در کاهش و حذف موهای صورت شاهد باشید.

نکته: اگر بعد از استفاده از این روش پوستتان زرد شد نگران نباشید. کافی است یک پنبه را به شیر یا گلاب آغشته کنید و به پوستتان بمالید کاملا زردی پوست را برطرف می کند.

منبع: ایسنا

544320