تیزر جدید فیلم آهو رو ببینید/فیلم

فیلم آهو روایتی عاشقانه از زندگی یک دختر که به واسطه روزمرگی دچار یاس و ناامیدی شده و حضور آدم‌های مختلف در زندگی‌اش او را از این حال وهوا خارج می‌کند
تصویر تیزر جدید فیلم آهو رو ببینید/فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، آهو اولین ساخته سینمایی هوشنگ گلمکانی است که این روزها در سینماها به نمایش درآمده است. روایتی عاشقانه از زندگی یک دختر که به واسطه روزمرگی دچار یاس و ناامیدی شده و حضور آدم‌های مختلف در زندگی‌اش او را از این حال وهوا خارج می‌کند.

تیزر جدید فیلم آهو را ببینید

خلاصه داستان فیلم آهو به این صورت است که فیلم «آهو» حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بر باد رفته می‌بیند، اما هنوز امیدش را از دست نداده است.

بازیگران و عوامل فیلم آهو عبارتند از: رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. نوید محمدزاده نیز در این فیلم با صدایش حضور دارد و نریشن بخش‌هایی از فیلم را می‌گوید.

سایر عوامل تولید فیلم عبارتند از: جانشین تهیه‌کننده: سعید مروت‌پور، مشاور کارگردان: سامان سالور، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، فیلمبردار: رضا نوروزی، مدیر تولید: مجید بابایی، جانشین تولید: آرش نجفی، مجری طرح: قصیده گلمکانی، تدوینگر: عماد خدابخش، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، صداگذار: علیرضا علویان، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امیر مهران، عکاس: حبیب مجیدی.

آهو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هوشنگ گلمکانی و سپیده آرمان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است.

منبع: پرسون

558839