پوستر مسابقه بین المللی نقاشی کودک نوجوان رونمایی شد

آئین افتتاحیه و رونمایی از پوستر سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان، پوپک با حضور معاون فرهنگی شهردار و جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد.
تصویر پوستر مسابقه بین المللی نقاشی کودک نوجوان رونمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون،از اصفهان؛ن افتتاحیه و رونمایی از پوستر سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان، پوپک، امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌_ با حضور جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد؛ سومین دوره این مسابقه بین‌المللی که هرساله توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با محوریت خانه کودک برگزار می‌شود، قرار است به موضوع «جاهای دیدنی شهر من» بپردازد و پذیرای آثار کودکان و نوجوان از ایران و دیگر کشورها باشد.

کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال، می‌توانند آثار خود را از ۱۰ آذر ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سایت این مسابقه به آدرس www.iicpf.com ارسال کرده و پس از پایان مهلت ارسال آثار، نقاشی‌های دریافتی در فروردین ۱۴۰۳ توسط هیئت داوران بررسی و برگزیدگان در اردیبهشت همان سال معرفی خواهند شد.

در این رویداد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اصفهان، شهرداری را همراهی خواهند کرد، همچنین در دومین دوره از این مسابقه، چهار هزار و ۶۰ اثر به دبیرخانه مسابقه رسید که از این تعداد ۷۹۰ اثر، به کودکان و نوجوانان خارج از ایران تعلق داشت.

منبع: صدا سیما

559270