بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان آلمانی

برای یادگیری زبان آلمانی اهداف مختلفی ممکن است وجود داشته باشد برای مثال می‌توان مهاجرت کاری، ملاقات خانواده، تجارت، تحصیل و… را نام برد. اما بدون توجه به این که به چه علتی می‌خواهیم زبان آلمانی را یاد بگیریم، اینکه چطور یاد بگیریم و لذت بردن از مسیر آموزش اهمیت ویژه ای دارد.
تصویر بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان آلمانی

به گزارش سایت خبری پرسون، اگرچه قطعا یکی از راه های مهم فراگیری زبان شرکت در کلاس خصوصی زبان آلمانی است اما در کنار آن برخی روش ها دیگر نیز برای تقویت زبان آلمانی وجود دارند که بسیار لذت بخش است. برای مثال مشاهده فیلم و سریال های آلمانی تاثیر بی نظیری در یادگیری این زبان دارد، زیرا فرد یادگیرنده می‌تواند علاوه بر یادگیری کلمات و عبارت های جدید، بر طرز بیان جملات و لهجه ها نیز متمرکز شود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که برای یادگیری مؤثرتر آلمانی، فقط تماشای فیلم‌ها و یادگیری واژگان کافی نیست و شما باید آنها را به‌طور فعال تماشا کنید و واژگان جدید را فرا بگیرید.

نکته مهم دیگر این است که اگر کلمه‌ای جدید شنیدید، باید آن را یادداشت کنید و آن را فعالانه دنبال و تکرار کنید. ما نیز در این مطلب به تعدادی از فیلم ها با زبان آلمانی اشاره کرده‌ایم که می‌تواند شما را در این راه یاری کند. این موضوع نیز حایز اهمیت است که بسیاری از بازیگران آلمانی را میتوان جزو گرانترین بازیگران دنیا در سینما دانست.

Jojo Rabbit 2019

فیلم جوجو خرگوشه یا به عبارتی (Jojo Rabbit) فیلمی با بازیگرانی مثل رومن گریفین دیویس، توماسین مک‌کنزی، اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت. این فیلم در ژانر کمدی، درام و جنگی، در سال 2019 توسط آمریکا تولید شده‌است. این فیلم درباره جوجو پسری نوجوان است که در ارتش آلمان نازی خدمت می‌کند.

او یک روز متوجه می‌شود که مادرش یک دختر یهودی را در اتاق زیر شیروانی خانه‌شان پنهان کرده است. در این شرایط، جوجو باید با تعصبات ناسیونالیستی خود رودرو شود. کارگردانی این اثر کاری از تایکا وایتیتی است. در واقع این فیلم براساس کتاب آسمان‌های محصور نوشته کریستین لوننس ساخته شده‌است. این فیلم در چهل و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو برای اولین بار اکران شد.

Snowflake 2017

فیلمی درباره چند گروه آنارشیست قاتل که وارد درگیری با یکدیگر میشوند و جنگی خیابانی راه می اندازند در واقع فیلم (Snowflake) است. این فیلم موفق به دریافت چهارده جایزه و کاندیدای دریافت پنج جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. این فیلم اکشن، کمدی، جنایی و فانتزی در سال 2017 تولید شده‌است. کارگردانی فیلم توسط ویلیام جیمز و آدولفو کولمرر انجام شده‌است. رضا بروجردی، ارکان ایسر، الکساندر ولف، لورتا استرن، یورگن برنر، زنیا آسنزا، دیوید مسترسون، گادیون بورکهارد، کاتیا وگنر، استیون اِم. گیلبرت، الکساندر شوبرت، دیوید گنت و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.

(Isi & Ossi (2020

Isi & Ossi یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی الیور کینله است. این فیلم با ژانر کمدی رمانتیک در کشور آلمان و سال 2020 ساخته شده‌است. دنیس موجن ، لیزا ویکاری ، کریستینا هکه و پگاه فریدونی بازیگران مطرح این فیلم هستند. داستان فیلم درباره دختر یک میلیاردر و یک بوکسور مبارز است ​​که متضاد یکدیگر هستند و در ابتدا برای سوء استفاده از یکدیگر قرار ملاقات را آغاز می کنند. برلین ، مانهایم و هایدلبرگ مکان های فیلمبرداری یک ماهه این فیلم هستند.

(Gundermann (2018

آندریاس درسن کارگردان فیلمی به نام گاندرمن است. فیلمی با ژانر بیوگرافی است. این فیلم داستان یک خواننده و نویسندهی آلمان شرقی به نام گرهارد گاندرمن را به تصویر می‌کشد و مشکلاتش در موسیقی ، زندگی به عنوان معدنچی زغال‌سنگ و درگیری‌هایش با پلیس مخفی آلمان شرقی را روایت می‌کند. این فیلم در سال 2018 تولید شده‌است.

The Wave

کریستوفر یونر، توماس بو لارسن، فریتیوف سوهیم، آنه دال تورپ از بازیگران فیلم سینمایی موج هستند. این فیلم که فیلمی در ژانر درام و مصیبت‌بار است در سال 2015 در نروژ تولید شده‌است. رور اوثاگ کارگردانی فیلم را بر عهده داشته‌است. داستان این فیلم درباره ی ریزش کوه آکنست نروژ است که باعث به وجود آمدن یک سونامی وحشتناک با ارتفاع 85 متر شد. فیلم حول محور یک زمین شناس و خانواده اش میگردد که وسط این سونامی گیر افتاده اند. قسمت دوم فیلم موج نیز با عنوان زمین لرزه در سال 2018 منتشر و اکران شد.

A Coffee In Berlin

این فیلم داستان مردی است که او را از دانشگاه بیرون انداخته اند و حالا او حیران و سرگردان در کوچه خیابان های برلین می چرخد. این فیلم در واقع فیلم A Coffee In Berlin است که توسط کشور آلمان ساخته شده‌است. این فیلم به کارگردانی Jan Ole Gerster تولید شده و در آن هنرپیشگانی چون Tom Schilling,Inga Birkenfeld به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژانر فیلم کمدی,درام است و در سال 2012 ساخته شده‌است.

Corsage

فیلم (Corsage) یک فیلم به کارگردانی ماری کروتزر (Marie Kreutzer) است. این فیلم بیوگرافی، تاریخی و درام در سال 2022 توسط اتریش، لوکزامبورگ، آلمان و فرانسه تولید و اکران شده‌است. نگارش فیلمنامه بر عهده ماری کروتزر بوده‌است. ویکی کریپس، کالین مورگان، فلوریان تیختمایستر، کاترینا لورنز، جین ورنر، آلما هاسون، مانوئل روبی، فینگان اولدفیلد، آرون فریز، لیلی ماری تشورتنر، رافائل نیکلاس و ...از جمله بازیگران فیلم هستند. این فیلم با بودجه‌ای حدود 8.1 میلیون دلار ساخته شده‌است.

20 می سال 2022 بود که این فیلم Cannes Film Festival در فرانسه به نمایش گذاشته شد. داستان فیلم حول محور ملکه الیزابت اتریش یا سی‌سی است که همیشه برای زیبایی‌اش ستایش می‌شد و به دلیل الهام بخش بودن در صنعت مد مشهور بود. اما در سال 1877 میلادی، زمانی که او تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت، رسما به عنوان یک فرد مسن شناخته شد. حال الیزابت برای حفظ وجهه عمومی خود شروع به جنگیدن می‌کند.

The Lives of Other

Bastian Trost، Charly Hübner، Hans-Uwe Bauer از نمونه هنرمندان فیلم زندگی دیگران هستند. این فیلم داستان یک مامور پلیس در برلین را روایت می‌کند که در سال 1984 مامور میشود در مورد یک نویسنده جاسوسی کند. پس از مدتی او متوجه میشود که تحت تاثیر رابطه و زندگی آنها قرار گرفته است. این فیلم در کشور فرانسه در ژانرهای درام ، راز آلود تولید شده‌است. کارگردانی فیلم اثری از Florian Henckel von Donnersmarck می‌باشد. این فیلم در سال 2006 تولید شده‌است.

منبع: karanmovie

560842