۱۴۰ همت با اختلاس چای دبش به باد رفت/باید به افکار عمومی پاسخ داد

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد ۱۴۰ همت توسط یک شرکت واردکننده چای به باد رفت.
تصویر ۱۴۰ همت با اختلاس چای دبش به باد رفت/باید به افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش سایت خبری پرسون، «حسن لطفی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفای اظهار داشت: این روزها پرونده فساد در یکی از شرکت‌های واردکننده چای یعنی چای دبش حیثیت مملکت را به باد داده است.

وی بیان کرد: در حالی که دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان مستاصل است، ۱۴۰ هزار میلیارد تومان توسط یک شرکت و عده‌ای به باد رفته و ما هم هیچ پاسخی نداریم که به مردم دهیم.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقاضای ما آن است همه کسانی که در این ماجرا دخیل هستند، چه از دولت قبل و چهدر دولت فعلی به مجلس توضیح دهند و افکار عمومی را متقاعد کنند که چرا باید چنین موضوعی در کشور ما اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حالی که مراکز نگهداری از معلولان بهزیستی پول برای نگهداری از این افراد ندارند، به راحتی ۱۴۰ هزار میلیارد تومان از سرمایه مملکت به باد رفت و کسی هم پاسخگو نیست.

منبع: ایسنا

561825