ایمن سازی محورهای مواصلاتی فلارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فلارد گفت: طرح شانه سازی و تعریض محورهای شهرستان فلارد بطور شبانه روزی برای مدیریت بهتر عبور و مرور خودروها، کاهش خطر تصادفات و آسودگی خاطر بیشتر رانندگان و مسافران اجرا شد.
تصویر ایمن سازی محورهای مواصلاتی فلارد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد کریمی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ متر از محورهای شهرستان فلارد شانه سازی و تعریض شده است، اظهار کرد: فلارد در محور مواصلاتی فلات مرکزی به جنوب کشور قرار دارد و جاده‌های این شهرستان پرتردد است.

وی خاطرنشان کرد: طرح شانه سازی و تعریض محورهای شهرستان فلارد بطور شبانه روزی برای مدیریت بهتر عبور و مرور خودروها، کاهش خطر تصادفات و آسودگی خاطر بیشتر رانندگان و مسافران اجرا شد.

کریمی همچنین گفت: تعمیر تیغه‌های برف روب، دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و زنجیر چرخ‌های ماشین آلات برف روبی برای جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان پایان یافته است.

وی بیان داشت: ۱۶ کارمند در ۲ راهدارخانه شهرستان فلارد با ۱۴ دستگاه سبک و سنگین مشغول خدمت‌رسانی در جاده‌های شهرستان هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فلارد افزود: تاکنون خرید و ذخیره ۲۶۰ تن نمک و ۱۲۱ تن شن، خط کشی تمام محورهای اصلی و دو محور فرعی به طول ۷۹ کیلومتر و تنقیه ۱۰ دهنه پل توسط پیمانکار و ۱۵ دهنه پل انجام شده است.

وی گفت: تنظیم و اصلاح ۴۵ هزار و۹۰۰ متر قنو، ریزش برداری ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر، نصب ۱۷۰ تابلو و علائم و جمع آوری گاردریل‌های فرسوده و نصب ۴۱۰ متر حفاظ کنار جاده جدید در حاشیه محورها از دیگر اقدامات ایمن سازی جاده‌ای در این شهرستان است.

منبع: مهر

572512