فرمانده مقاومت حوزه کمیل بسیج ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد:

توزیع 500 بسته معبیشی در رزمایش یلدای مهدوی

فرمانده مقاومت حوزه کمیل بسیج ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: به منظور کمک به مناطق محروم و کم برخوردا از سوی ناحیه مقامیت حوزه کمیل بسیج بقیه الله (عج 500 بسته معیشتی درزمایش یلدای مهدوی توزیع شده است.
تصویر توزیع 500 بسته معبیشی در رزمایش یلدای مهدوی

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) گفت: به مناسبت شب یلدا ازسوی حوزه مقاومت بسیج کمیل و حضرت خدیجه سپاه ناحیه بقیه‌الله (ع) 500 بسته حمایتی و معیشتی شب یلدا در رزمایش یلدای مهدوی توزیع ‌گردید.

محسن باقری در گفتگو با پایگاه خبری پرسون در فارس اظهارداشت: میوه، سیب،پرتقال و خشکبار، لواشک به ارزش 100 میلیون تومان ازجمله اقلامی است که به مناطق محروم وکم برخوردار اهداء شده است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش‌های کمک مؤمنانه در سال‌های اخیر به ‌صورت مداوم و مکرر توسط مجموعه سپاه و بسیج در مناسبت‌ها و فصول مختلف انجام‌شده است، افزود: در سال جاری نخستین مرحله در ماه مبارک رمضان و مرحله دوم به صورت متمرکز و منسجم در شب یلدا انجام‌ شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه به قشر آسیب‌پذیر همچنان در ابعاد گسترده و مداوم ادامه دارد و در این راستا از خیران درخواست می شود در فعالیت‌های خیرخواهانه مشارکت داشته تا به توان به اهداف اخلاق حسنه اسلامی و دینی دست‌ یابیم.

572964