دستگیری سارق مأمورنما در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارق به عنف با پوشش مأمور انتظامی در یک عملیات پلیسی در بومهن خبر داد.
تصویر دستگیری سارق مأمورنما در پردیس

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ مراد صارمی با اشاره به دستگیری یک سارق اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر آنکه شخصی مأمورنما با خودرو سواری از افراد اخاذی کرده است، پلیس بلافاصله وارد عمل شده است.

وی افزود: براساس اظهارات مالباختگان راننده خودرو تحت پوشش مأموری که بی‌سیم داشته، از مسافران می خواهد که گوشی و هرچه همراهشان است را تحویل دهند.

فرمانده انتظامی پردیس در ادامه گفت: با توجه به اهمیت رخداد، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ صارمی تصریح کرد: با انجام تحقیقات اولیه و سرعت عمل بالای کارگاهان پلیس آگاهی و مأموران کلانتری 12 بومهن پس از هماهنگی قضایی، متهم بلافاصله شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم پس از دستگیری به 3 فقره سرقت به عنف تلفن همراه تحت پوشش مأمور اعتراف و گوشی کشف شده به همراه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است لذا ضمن سپاسگزاری از شهروندان تقاضامندیم در صورت مشاهده با هرگونه جرمی در سطح شهرستان سریعاً مراتب را به پلیس 110 و یا سامانه پیامکی 110211 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

574164