آزادی مادران زندانی با مساعدت خیران در خراسان رضوی

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: ۲ زندانی زن با محکومیت مالی در زندان مشهد و یک زندانی از سبزوار با محکومیت ایراد صدمه غیر عمد با کمک های جمع آوری شده از خیران در هفته جاری آزاد شدند.
تصویر آزادی مادران زندانی با مساعدت خیران در خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد غفاریان طوسی افزود: ۲ زندانی زن با محکومیت مالی در زندان مشهد و یک زندانی از سبزوار با محکومیت ایراد صدمه غیر عمد طی هفته جاری و با کمک های جمع آوری شده از خیران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) آزاد شدند.

وی بیان کرد: در مجموع میزان بدهی این بانوان ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که علاوه بر کمک خیران، خواننده نیک اندیش «محسن چاووشی» نیز با اهدا ۶۰۰ میلیون ریال در آزادی این افراد سهیم بود.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی اظهار کرد: شهروندان نیک اندیشی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام "ستاد دیه خراسان رضوی" واریز کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا تلفن ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

پارسال نیکوکاران خراسان رضوی از اقشار مختلف با اهدای ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال باعث آزادی ۵۶۵ نفر از زندانیان نیازمند این استان شدند.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

منبع: ایرنا

575338