انجام عملیات برفروبی در جاده های کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: عملیات برفروبی در ۱۵۸۰ کیلومتر از جاده های استان در سه روز گذشته انجام شده است.
تصویر انجام عملیات برفروبی در جاده های کرمانشاه

به گزارش سایت خبری پرسون، شهرام کهریزی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در 72 ساعت گذشته، اظهار داشت: عمده این بارش‌ها در مناطق کوهستانی به ویژه منطقه اورامانات بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 1580 کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است، عنوان کرد: همچنین چهار محور روستایی استان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

کهریزی با بیان اینکه 75 مورد ریزش در محورهای کوهستانی داشتیم، خاطرنشان کرد: کار ریزش‌برداری در تمامی این نقاط انجام شده و محورهای مواصلاتی باز است.

وی از رهاسازی 80 خودرو گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی استان خبرداد و گفت: برای تسهیل تردد خودروها بالغ بر 700 تن شن و نمک نیز در راه‌ها مصرف شده است.

کهریزی افزود: در 72 ساعت گذشته 136 نیروی راهداری و 89 دستگاه ماشین آلات آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای بوده‌اند.

وی با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روزهای آتی، از تداوم آماده‌باش کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: توصیه می‌کنیم افراد پیش از آغاز هرگونه سفر جاده‌ای از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

منبع: تسنیم

586001