آتش‌ سوزی مهیب در جنوب تهران/ نفس آتش نشان به شماره افتاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه چوب در خلازیر خبر داد و گفت: در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم نداشتیم.
تصویر آتش‌ سوزی مهیب در جنوب تهران/ نفس آتش نشان به شماره افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در سوله‌ای ( کارگاه تولید مصنوعات چوبی) به آدرس محله خلازیر در منطقه ۱۹ به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به حضور نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی سوله یا کارگاهی به وسعت ۳۰۰ متر بود که با سقف‌های شیروانی و مصالحی که در برابر آتش مقاومتی ندارد پوشانده شده و کاملاً شعله‌ ور بود همچنین محصولات چوبی مانند انواع تخته ام‌دی‌اف و همچنین موادی مثل تینر، رنگ و چسب که قابلیت اشتعال بسیار بالایی دارد در حجم زیاد کاملاً شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: سقف‌ها بر اثر شدت حرارت تخریب شده بود و آتش نشان‌ها از چند جهت عملیات خود را شروع کرده و موفق شدند آتش را سریعاً تحت کنترل خود بگیرند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و در نهایت آتش خاموش شد، لکه‌گیری هم به پایان رسید و محل برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان شد.

منبع: تسنیم

586181