سهم یک درصدی فرهنگ از اعتبارات شرکت‌های آب و فاضلاب بوشهر

مشاور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: از اعتبارات شرکت‌های آب و فاضلاب، طبق مصوبه مجلس، یک درصد به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یافت.
تصویر سهم یک درصدی فرهنگ از اعتبارات شرکت‌های آب و فاضلاب بوشهر

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور شوندی روز سه شنبه در نشست با مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: میزان اعتبار یاد شده بدون تردید می تواند به قوام و دوام برنامه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت کمک وافری کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان توطئه های فراوانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیدند همگان باید به سهم خود برای مقابله با این رویکرد آنان مقابله کنند.

مشاور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: بخشی از این اقدامات در حوزه فرهنگ و بویژه فرهنگ ایثار و شهادت است که باید برنامه های جامع و فاخر مرتبط با آن اجرایی شود.

وی گفت: جامعه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و تحقق این مهم بدون تردید به تبیین آرمان ها و دستاوردهای نظام کمک شایانی می کند.

شوندی یادآور شد: یکی از تاکیدات مهم انجام طرح سپاس و سرکشی به خانواده های شهدا و نام گذاری تاسیسات مهم و حیاتی به نام شهدا است که این مهم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مجموعه این شرکت با دیدارهای منظم و مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگر و همچنین تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام بوده است.

ابوالحسن عالی افزود: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران قدرشناسی از انسان هایی شجاع و پاک سرشت است که در راه دفاع از میهن جان شیرین خود را در طبق اخلاق گذاشته و راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.

وی گفت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی حاصل از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است، از این رو باید همواره قدردان آنان باشیم.

منبع: ایرنا

586648