شهردار بروجرد:

هدف ما تبدیل بروجرد از معبر به مقصد گردشگری است

شهردار بروجرد در حاشیه بازدید از پیاده‌روسازی دریاچه فدک گفت: یکی از اهداف شهرداری و شورای شهر تبدیل شهر بروجرد از معبر به مقصد گردشگری است.
تصویر هدف ما تبدیل بروجرد از معبر به مقصد گردشگری است

به گزارش سایت خبری پرسون، یحیی عیدی بیرانوند امروز ۲۶ دی‌ماه در حاشیه بازدید از پیاده‌روسازی و احداث جاده ساحلی ضلع شمالی و جنوبی دریاچه فدک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری و شورای شهر تبدیل شهر بروجرد از معبر به مقصد گردشگری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آب‌وهوای خوب و فضای مناسبی در شهرستان وجود دارد این محور در دستور شهرداری قرار گرفت تلاش داریم که این محور گردشگری احداث شود.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در این منطقه رینگ دوچرخه، رینگ پیاده‌روی، کف‌سازی و نورپردازی ایجاد و به یک محور گردشگری برای بروجرد تبدیل شود.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه با اجرای این طرح دریاچه و باغ فدک به‌عنوان یک رینگ در محور گردشگری تبدیل می‌شود، افزود: برای تسریع در رفت‌وآمد مردم در انتهای دریاچه پلی زده ایجاد و یک پل عابر پیاده در کمر این دریاچه نیز زده خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف ما این است که یک مسیر بسیار خوب محور گردشگری در بین دریاچه فدک، پارک فدک، بیشه کبیری و تپه چغا ایجاد و به پل قلعه حاتم متصل شود.

شهردار بروجرد بیان کرد: در راستای اجرای این طرح بالغ‌بر ۱۰۰ هکتار فضای گردشگری برای بروجرد ایجاد و قصد ما این است باغاتی که در کنار دریاچه وجود دارد به مرور به یک منطقه گردشگری در کنار شهر بروجرد تبدیل شود.

عیدی بیرانوند ادامه داد: این پروژه‌ها برای شهرداری هزینه‌های زیادی دارد به‌طوری‌که برای کف سازی، نورپردازی و آسفالت در این محور بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه دارد که باید از محل عوارضات مردم تأمین شود.

وی اظهار کرد: امید می‌رود مردم ما در پرداخت عوارض ما را یاری دهند تا شهری توسعه یافته، زیبا و قابل سکونت به مردم ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

586675