‌رئیسی:

پروژه‌های نیمه‌تمام را به سامان می‌رسانیم

رئیس‌جمهور گفت: در مناطق اطراف تهران کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد که باید برای جبران آن تلاش کرد.
تصویر پروژه‌های نیمه‌تمام را به سامان می‌رسانیم

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز با حضور در جمع مردم فیروزکوه با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم در مسیر بندگی آنچه خیر و صلاح خود و مردم است بیندیشیم.

وی افزود: آمدن من به مناطق خلاصه به مراکز استان‌ها نمی‌شود و در این مدت توفیق داشتم که در اطراف تهران نیز حضور داشته باشم، البته هر طرف از تهران از لحاظ ترکیب جمعیت و جاذبه‌های بسیار یک استان محسوب می‌شود.

رئیس‌جمهور در ادامه گفت: در سفرهایی که به اطراف تهران داشتم مشاهده شد که این مناطق ظرفیت‌های بسیاری دارد و زمینه و مردم بسیار خوبی در این مناطق حضور دارند که باید به آن‌ها توجه شود و اگر در این مدت کمبود و کاستی وجود داشته ما در پی جبران آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت است. ساماندهی طرح ها برای دولت مهم است، گفت: سد نمرود باید سریعا مشکلاتش مرتفع شود تا آبگیری کامل از سد انجام شود و منافع آن شامل مردم شود‌.

رئیسی اضافه کرد: کار این سد از سال 84 آغاز شده و نباید تا الان طول می‌کشید اکنون دولت با بررسی های کارشناسی مقرر کرد حداکثر تا یک سال دیگر این سد کارهایش انجام‌گیرد و مردم در جریان‌مواقع این سد قرار گیرد‌.

رئیس جمهور با بیان اینکه بنای دولت حمایت از دامداران و کشاورزان است، ادامه داد: کشاورزی در فیروزکوه از موضوعات دارای اهمیت است و باید برای آن سرمایه گذاری کرد و این سرمایه‌گذاری ایجاب می‌کند محصول با کیفیت ایجاد شود و کشاورز نباید دغدغه فروش و تبدیل محصول کشاورزی و آب را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنای دولت حمایت از دامداری و کشاورزی است که زمینه خوبی در این جا وجود دارد.

رئیسی با بیان اینکه ‌مهم‌ترین سرمایه ما نیروی انسانی کار‌آمد است، اضافه کرد: حوزه سلامت برای دولت بسیار مهم است و اقدامات خوبی در این دولت صورت‌گرفته است و بیمارستان ها و درمانگاه هایی که مدتها از ساخت آن گذشته بود در این دولت تکمیل و به بهره برداری رسید مانند بیمارستان سی ساله شهریار.

وی یکی از زمینه و زیر‌ساخت‌های مهمی که برای مهمان پذیری مهم است حوزه سلامت و درمان است و این برای فیروزکوه در دستور کار است، ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه ما نیروی انسانی کار آمد است که بیشتر از هر سرمایه‌ای برای مهم‌تر است و جوانان این‌منطقه نیروی انسانی کارآمدی هستند که از هر سرمایه مهم تر هستند و باید از ظرفیت آنها در جهت رشد و توسعه منطقه استفاده شود.

رئیسی با بیان اینکه فعال شدن اقتصاد گردشگری در منطقه فیروزکوه از برنامه‌های دولت است، گفت: فعال شدن اقتصاد گردشگری در منطقه فیروزکوه از برنامه های دولت است و این امر موجب ایجاد اشتغال و ثروت می‌شود؛ تامین زیر ساخت های صنعتی برنامه دیگر دولت در این‌منطقه است.صنایع خوب و فعالی در این منطقه وجود دارد.

منبع: تسنیم

586908

مطالب مرتبط