استاندار بوشهر خبر داد؛

افتتاح و اجرای یک‌هزار و ۴۰۰ طرح در دهه فجر

استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال، یک‌هزار و ۴۰۰ طرح در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی و اشتغال‌زایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
تصویر افتتاح و اجرای یک‌هزار و ۴۰۰ طرح در دهه فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اظهار کرد: در گام نخست از امروز سفر به شهرستان دشتی آغاز می شود.

وی افزود: این کاروان به همه 10 شهرستان استان بوشهر با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سفر می‌کند که ضمن بررسی مشکلات مردم به‌صورت چهره به چهره در برپایی میز خدمت و ارائه راهکار لازم در حل مشکلات طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده که در مقابل تمام جنایتکاران و زورگویان جهان ایستاده و دشمنان ایران اسلامی را در همه عرصه‌ها شکست می‌دهد و موفقیت‌ها در زمینه‌های گوناگون به ارمغان می‌آورد.

وی اتحاد و انسجام مردم و مسئولان در استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و عنوان کرد: این اتحاد و همدلی در استان بوشهر سبب ایجاد موفقیت‌های بزرگ، مهم و پیشرفت قابل توجه شده که توسعه استان بوشهر در همه بخش‌ها را رقم زده است.

وی این دوران در توسعه و پیشرفت استان بوشهر را خاص و منحصربه‌فرد دانست و بیان کرد: به زعم برخی از مدیران، شاید این دوران که زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بوشهر بیش از پیش فراهم کرده تکرار نشدنی باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه چهار موضوع مهم و اساسی تا پایان سال در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: با تلاش جهادی و انقلابی امید می‌رود این موضوع‌ها به نحو مطلوب مدیریت شود.

محمدی‌زاده یکی دیگر از افتتاح طرح‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این ایام یک‌هزار و ۴۰۰ طرح در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی و اشتغال‌زایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه طرح‌های مهمی در طول یک سال گذشته در استان بوشهر اجرایی و یا افتتاح شده است گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم امسال، برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در 11 اسفند است.

وی با تأکید بر توجه به حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در دستور کار قرار دارد و در این راستا تلاش همه دست‌اندرکاران به ویژه مدیران دستگاه‌ها امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: دشمنان بار دیگر در اهداف خود ناکام خواهند شد و مردم با حضور حداکثری در سرنوشت جامعه و نظام اسلامی در انتخابات 11 اسفند اقتدار ایران را به نمایش می‌گذارند.

منبع: ایرنا

586945