آغاز بازگشایی مسیر پیست اسکی آلوارس مهرگان سرعین

با همکاری فرمانداری و راهداری شهرستان سرعین بازگشایی مسیر پیست اسکی آلوارس، از روز گذشته آغاز شده و یک تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.
تصویر آغاز  بازگشایی مسیر پیست اسکی آلوارس مهرگان سرعین

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا شایقی ۳۰ دی در حاشیه برفروبی جاده منتهی به پیست اسکی آلوارس مهرگان سرعین از آغاز این برفروبی خبر داد و گفت: پس از بارش سنگین برف در هفته گذشته و بسته شدن مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس، برف روبی و بازگشایی این مسیر از روز گذشته آغاز شد.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: علیرغم آماده سازی پیست توسط عوامل این مجموعه، تردد در مسیر پیست اسکی آلوارس در روزهای گذشته ممکن نبود و ورزشکاران و گردشگران نتوانستند از پیست استفاده کنند.

وی بیان کرد: با همکاری فرمانداری و راهداری شهرستان سرعین بازگشایی مسیر از روز گذشته آغاز شده اما با توجه به حجم بسیار بالای برف کار بازگشایی مسیر یک تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.

شایقی خاطرنشان کرد: فعال بودن پیست اسکی آلوارس تأثیر بسزایی در رونق گردشگری زمستانی شهرستان سرعین دارد و ما تلاش می‌کنیم با همکاری نهادهای مربوطه و عوامل پیست، این مجموعه را برای حضور گردشگران و علاقمندان در ادامه سال آماده کنیم.

منبع: ایسنا

587066