لزوم توجه به بصیرت‌افزایی برای مقابله با دشمنان

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان از همه ابزارها در ناامیدی و دلسرد کردم مردم استفاده می‌کنند، گفت: باید در راستای مقابله با اهداف دشمنان بصیرت‌افزایی جامعه هدف مورد توجه قرار گرفته شود.
تصویر لزوم توجه به بصیرت‌افزایی برای مقابله با دشمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، از بوشهر، سروان حیدر بردبارنسب ظهر امروز در نشست سیاسی با عنوان اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات را در جهت پیشرفت هرچه بهتر کشور بسیار مهم خواند و اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به همراه شبکه‌های معاندین خود همواره در هنگام فرارسیدن انتخابات کشور تلاش می‌کنند تا با اقدامات شوم خود مردم را نسبت به شرکت در انتخابات منع کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در جامعه زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود، خاطرنشان کرد: شایسته است با اقدامات تبیینی و فرهنگی متعدد در راستای بصیرت‌افزایی در کشور از جنگ شناختی دشمنان و نفوذ اخبار کذب معاندین در ذهن جامعه جلوگیری شود.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند با اقدامات شوم خود انتخابات را به سمت نافرمانی مدنی ببرند اذعان کرد: بصیرت‌افزایی، آگاه‌سازی جامعه، تقویت اتحاد و رضایتمندی برخی از شاخصه‌ها هستند که باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

بردبارنسب با بیان اینکه دشمنان از همه ابزارها در ناامیدی و دلسرد کردم مردم استفاده می‌کنند، تأکید کرد: باید در راستای مقابله با اهداف دشمنان بصیرت‌افزایی جامعه هدف مورد توجه قرار گرفته شود.

منبع: تسنیم

587107