با حضور استاندار اصفهان

پانزده کانال تلویزیونی ویژه انتخابات استان افتتاح شد

در آیینی با حضور استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پانزده کانال تلویزیونی ویژه انتخابات استان اصفهان افتتاح شد.
تصویر پانزده کانال تلویزیونی ویژه انتخابات استان افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، یکشنبه هشتم بهمن ماه، در آیین افتتاح ۱۵ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات استان اصفهان، ضمن قدردانی از مجموعه صداوسیمای مرکز اصفهان، بیان کرد: امروز شاهد افتتاح فعالیت ارزشمندی در صداوسیمای مرکز اصفهان هستیم که با تلاش کارکنان این مجموعه و حمایت‌های رئیس سازمان صداوسیما به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: بزرگترین رویدادی که در سال‌جاری خواهیم داشت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان خود را ملزم دانسته‌ایم تا انتخابات پیش‌رو را طبق منویات مقام معظم رهبری ذیل چهار راهبرد اساسی (سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت) برگزار کنیم و تاکنون این مهم اتفاق افتاده است.

دکتر مرتضوی گفت: در این راستا ستادها و هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در حال فعالیت هستند و تاکنون در حوزه تأمین زیرساخت‌های‌ انتخابات با همت ویژه فرمانداران استان و هیأت‌های نظارت و اجرایی چالش‌ها یکی پس از دیگری رفع شده است

.وی ضمن اشاره به رقابت و مشارکت در انتخابات، عنوان کرد: طبق رویکرد جمهوری اسلامی بایستی در نگاهی عدالت گستر فرصت برابری برای کاندیدهای انتخابات فراهم شود.

استاندار اصفهان افزود: یکی از تفاوت‌هایی که نظام اسلامی با سایر نظامات در برگزاری انتخابات دارد، شفافیت فضا برای مردم و تأکید برانتخاب آگاهانه است

.دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: مجلس کیفی زمانی محقق می‌شود که مردم انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با شکل گیری زیرساخت و ظرفیت جدید در صداوسیمای مرکز اصفهان شرایطی فراهم شده است که کاندیدهای انتخابات امکان ارائه و معرفی خود را به صورت برابر داشته باشند.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: قطعاً همه ما بایستی در حوزه مشارکت همگانی تلاش کنیم، مردم ما بدانند که ما دو جبهه داریم نخست جبهه حق و پس از آن جبهه دشمن که همواره در تلاش است با فتنه‌انگیزی در برابر حرکت ایران اسلامی بایستد.

وی ادامه داد: مشارکت همگانی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی نظام خواهد شد از این رو انتظار می‌رود با تدبیر مسئولین و هوشیاری مردم شاهد مشارکت همگانی در انتخابات باشیم.

منبع: استانداری

598125